Autor Wątek: W212 2.2cdi 136km nie idzie wykasować błędu 2074 (brak mocy)  (Przeczytany 1461 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline dawid.gawin

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 E200 CDI
Witam,
mam problem z moim w212 2.2cdi 136km. Jakiś czas temu w czasie jazdy przestał działać wskaźnik zmiany biegów na wyższy (mam skrzynię manualną) i samochód stracił moc. Po zgaszeniu i ponownym zapaleniu zapalił się check engine. Po podłączeniu do komputera wyskakuje ciągle błąd 2074 którego się nie da wykasować. Podmieniłem już przepływomierz i sprawdzony został EGR, wszystko wygląda ok. W programie Delphi wyskoczył opis błędu (bezwzględne ciśnienie w kolektorze dolotowym - koleracja otwarcia przepustnicy). Może miał ktoś podobny problem i by mógł mi pomóc wskazać miejsca gdzie mam szukać;)
Dzięki


Offline dawid.gawin

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 E200 CDI
Odp: W212 2.2cdi 136km nie idzie wykasować błędu 2074 (brak mocy)
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Marzec 2018, 06:56 11s »
Dzięki za podesłany link. Przepływomierz już podmieniałem, jeden z moich pomysłów to jeszcze dwa czujniki ciśnienia które są zamontowane w rurze dolotowej za przepływomierzem a drugi w kolektorze dolotowym. Czy to może ewentualnie podejść pod ten błąd?

Offline Kajtek1

  • Weteran
  • *****
  • Wiadomości: 814
  • Pomógł +10/-183
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDDHF0EB7EA928505
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250 Bluetec
Odp: W212 2.2cdi 136km nie idzie wykasować błędu 2074 (brak mocy)
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Marzec 2018, 00:02 01s »
Wyglada ze Twoj problem nie bedzie taki latwy, ale ten link wspomina o nieszczelnosciach albo zatkaniach na wezach ssania, albo przytkanym przedmuchu komory korbowej.

Offline dawid.gawin

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 E200 CDI
Odp: W212 2.2cdi 136km nie idzie wykasować błędu 2074 (brak mocy)
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Marzec 2018, 13:22 29s »
https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-Mercedes-Benz-Electric-Air-Pump-Change-Over-Valve-A0025407097-NEW-/111539602294

Wie ktoś może za co dokładnie odpowiada ten zawór, i czy ewentualnie może on być odpowiedzialny za błąd p2074, spadek mocy oraz zapalenia się check engine?

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!