Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez ralf111 dnia 29 Mar 2019
  • Witam,temat mechaniki ogarniam sam śrenio tzn.co trzeba wymienic wymienie sam,ale ostatnio zdarzyła mi się sytuacja dosyc niecodzienna,miałem wyciek oleju  z pod obudowy filtra oleju,postanowiłem w końcu sie tym zająć,dostęp tam jest strasznie huj...,kto to robił sam będzie wiedzał,trzeba wykręcić pompe od wspomagania plus spreżarkę od klimatyzacji,jakoś to ogarnąłem i wymieniłem o-ringi,ale coś musiałem namieszać prawdopodobnie w elektyce a dlaczego za chwile wytłumaczę.skręciłem wszystko do kupy i przy pierwszym odpaleniu już widze jest inaczej niz było,tzn trzeba zakręcić kilka razy więcej niż poprzednio kiedy było ok.

    Ale odpalił z tym że nie wchodzi na wyższe obroty tzn.powyżej 2500 +/- 200 zaczyna przrywać,pierwsza jazda odczucie jakby turbo nie dizałało ,odczyt błedów

    Potwierdzone kody
    P0245: Zaworu A elektromagnetycznego turbosprężarki wastegate - Niska wartość wejściowa
    P0047: Obwód elektromagnetyczny w układzie sterowania turbosprężarki/sprężarki doładującej - Niska wartość wejściowa
    P2602: Obwód sterowania pompy chłodzącej A - Obwód niskonapięciowy
    P2006: Kontrola wirnika w kolektorze dolotowym - zablokowany zamknięty (bank 1)
    P0688: ECM/PCM Power Relay Sense - Circuit/Open
    P0685: Przekaźnik obciążenia w obwodzie sterowania ECM/PCM - Obwód otwarty
    B218E: Opis niedostępny

    to co wyszukałem urwany przewód od czujnika ciśnienia oleju (pewnie przy wkładaniu pompy wspomagania zachaczyłem o niego)_

    i wywalony bezpiecznik 22 (15A) w skrzynce bezpieczników pod pokrywą silnika ,przewód polutowany bezpiecznik wymieniony a dalej problem z moca pozostał,i teraz pytanie czy według Was problem który sugerują błedy jest w elektryce czy w podciśnieniu ?

  • #2 wysłana przez Kajtek1 dnia 29 Mar 2019
  • "obwod otwarty" jest dla mnie dosc jasnym wyjasnieniem.
    Musiales namieszac w kablach podczas naprawy. Teraz dobre okulary, swiatlo i sprawdzaj.
  • #3 wysłana przez ralf111 dnia 29 Mar 2019
  • bład sugeruje elektromanges (podciśnienia) A tylko teraz który to jest
  • #4 wysłana przez Kajtek1 dnia 29 Mar 2019
  • z 5 jak nie wiecej Twoich bledow sugeruja elektryke.
    Czesc moze byc zwiazana z niskim napieciem w ktoryms momencie naprawy, wiec dobrze wyczyscic i sprawdzic.
    Tak czy inaczej albo uszkodziles duza wiazke, albo kilka malych.
  • #5 wysłana przez ralf111 dnia 30 Mar 2019
  • dziwna sprawa,jakies 5 dni auto stało w garażu i w tym czasie bawiłem sie różnego rodzaju skanerami typu OBD+komórka ,oczywiste jest że aku mógł sobie w tym czasie lekko siąść,podładowałem aku odpaliłem bez pompy wspomagania i spr.klimy i silnik pracuje normalnie bez zarzutów
  • #6 wysłana przez vand dnia 30 Mar 2019
  • co nie znaczy ze bledy sie nie pojawia, jak sie przejedziesz, szczegolnie w " mokre " dni.
    moze jakies problemy na stykach w kostach ( warto uzyc jakiegos srodka do poprawy stykow ), moze uszkodzona izolacja , moze, moze, moze....

    ale trzymam kciuki zeby byl spokoj ;)
  • #7 wysłana przez ralf111 dnia 30 Mar 2019
  • pytanie może z dup.. ale jednak czy jest taka mozliwość że poprzez słaby akumulator te błedy mogły sie pojawić i nie poprawna praca silnika ?

  • #8 wysłana przez Kajtek1 dnia 30 Mar 2019
  • Elektronika potrzebuje volty i jak napiecie spada, to rozne cuda moga sie pojawiac.
    W starszych modelach zazwyczaj pierwszym modulem ktory wyswietlal blad byl ABS
    W W212 komputery maja wiecej programow ostrzegawczych, ale przy uszkodzonych kablach i niskim napieciu wszystko jest mozliwe.
    Jak auto w koncu chodzi, to postaw swieczke w kosciele aby bledy nie wrocily.  ;)
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu