Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Krzyszf dnia 09 Nov 2019
  • Od dłuższego czasu próbuję znależć powód wibracji karoseri .Wystepuje ona tylko w zakresie 1500 - 2000 obrotów przy przyśpieszaniu. Wymieniłem już pouszkę pod skrzynią ( była lekka poprawa) , poduszki pod silnikiem (wyrobione na maxa. ) ale poprawy nie dało . . Wał wymieniony, mój miał lekki luz na krzyżaku, wymienione tylnie teleskopy i oczywiście nowa podpora wału, choc była w nie złym stanie. Poduszki na ławie w dobrym stanie zadnych luzów w tylnim zawieszeniu. Na SD wyszedł mi błąd skrzyni, ...C426 nieznana... ale po skasowaniu już nie powraca.
    Czytałem ,że wymiana oleju w skrzyni pomaga na podobne sytuacje, lecz skrzynia pracuje idealnie, zadnych szarpniec czy tez opóznien przy zmianie biegów.
    Czytałem również , że nawet wtryski mogą powodować takie wibracje lub czujnik cisnienia pomiedzy filtrem DPF , kiedy podaje sygnał o zapełnieniu filtra i uruchamia błednie wypalanie ( u mnie podaje właściwe wartośći na SD ).  Mam dużą różnice w korekcie dawek na wtryskiwaczach, ale troche boję się to zmieniać.

    Może ktoś już przerabiał coś podobnego, bo pomysłów juz mi brak.


     
  • #2 wysłana przez vand dnia 09 Nov 2019
  • Powodów wibracji może być od groma.
    Koła sprawdzałeś ? tarcze hamulcowe ?
    Zamień koła miejscami..
    Masz bagażnik dachowy ? jakieś spojlery ?
    Chodzi tylko o obroty, czy o prędkość ?
    na każdym biegu przy tych obrotach są wibracje ?
  • #3 wysłana przez Krzyszf dnia 10 Nov 2019
  • Właśnie tu jest problem, że powodów może być dużo i kolejno staram się je eliminować.
    Koła zmieniane z letnich na zimowe i zawsze przed przłożeniem wyważane,nie mam żadnych spoilerów,wszystko klasyczne dla c 207. Chodzi tylko o obroty, wpada w wibracje nie zaleznie od predkośći ,nawet jadąc po mieście , przy nie wielkiej predkości.
    Mam wrażenie ,że drgania pochodzą z tyłu auta, na początku nawet tylnia listwa Parctronika spadałami od wibracji.
    Tarcze i półosie tez są ok.
    Mam wrażenie ,że w zakresie tych obrotów ,coś starami się ograniczyć moc silnika, a dalej wszystko działa już płynnie( wydajemi się, żę podczas wibracji auto wolniej śię rozpędza) po przejściu 2000 obr. wszystko działa już bez najmniejszych wibracji.
    Mam dziwny szum w zakresie prędkośći 60-100 km ,tak jakby szum wyrobionych łożysk przednich kół ( oczywiście wymienione na nowe). Auto jedzie ciszej przy 110 km niż w w zakresie 60- 100 km.
    Wibracje są na każdym biegu, nie zależnie od prędkości.
  • #4 wysłana przez Krzyszf dnia 10 Nov 2019
  • Znalazłem w necie objawy nie sprawności zaworu EGR, może to to ?
    Cytuj
    w którym występowały negatywne objawy pracy silnika w postaci: nierównomierne obroty biegu jałowego, szarpanie silnika w okolicach 1200 - 2000obr/min podczas przyśpieszania, chwilowe spadki mocy, częste próby dopalania filtra cząstek stałych, gaśnięcie silnika podczas ruszania na zimnym silniku.


    tylko że nie mam tych objawów ,za wyjątkiem szarpania silnika w tym przedziale obrotów.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu