Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Nerd dnia 29 Oct 2020
  • Witajcie, silnik OM642, odpalanie silnika zimnego lub wjechanie autem w duży dół lub ostre wyhamowanie objawia się wibracjami na karoserii i tunelu. W trakcie normalnej jazdy wibracji nie ma albo ich nie zauważam (nie mam porównania). Zauważyłem, że łapy silnika opierają się lub są bardzo blisko (1, 2 mm) kołnierza gumowego obydwu poduszek (zaznaczonego na czerwono). Czy tak powinno to wyglądać? Przy nowych poduszkach po zamontowaniu ta odległość powinna być większa?
  • #2 wysłana przez majkel84 dnia 29 Oct 2020
  • Poduszki nadają się do wymiany, miałem podobne objawy, z tym że mi prawa strona już się już opierała o tę gumę. Wibracje miałem bardziej wyczuwalne na zimnym silniku, na nowych poduszkach jest tam szczelina około 1 - 1.5 cm.
    Polecam wymienić razem z poduszką skrzyni żeby zrobić komplet i cieszyć się komfortem,  poduszka skrzyni to groszowa sprawa.
  • #3 wysłana przez Nerd dnia 29 Oct 2020
  • 1.5cm?? No to faktycznie ta u mnie siadła.. dzięki za odp.
  • #4 wysłana przez majkel84 dnia 29 Oct 2020
  • Coś koło cm napewno, tak na oko..
  • #5 wysłana przez Nerd dnia 02 Nov 2020
  • Od strony kierowcy dojście jest nie złe ale od pasażera kiepsko, to prawda, że należy opuścić drążek stabilizatora i odpiąć mocowanie przewodów elastycznych od obudowy alternatora aby wyjąć prawą poduszkę?
  • #6 wysłana przez majkel84 dnia 03 Nov 2020
  • Nie wiem jak w w212 ale u mnie w w204 wystarczyło wykręcić katalizator, są to tylko dwie obejmy i mocowanie. Prosta sprawa, wcześnie na internetach naczytałem się o opuszczaniu sanek itp. co uważam za bzdurę z kosmosu. Wykręcić katalizator to chwila pracy.
  • #7 wysłana przez Nerd dnia 04 Nov 2020
  • Poduszki silnika i skrzyni wymienione. Robota lżejsza niz sie wydawało na początku. Faktycznie nie te auto, jak wszyscy pisza absolutnie zero wibracji. W cdi350 do wymiany poduszki od str pasażera nie trzeba nawet wyjmować katalizatora/dpf. Wystarczy odkręcić poduszkę tak aby lekko spadła na katalizator, poluzować dpf od str. łącznika elastycznego, opuscic silnik o kilka cm i robi sie przerwa umożliwiająca wyjęcie poduszki. Tak jak pisałeś kiedys w poście lewa poduszka jest inna, inne tłumienie, delikatnie inna waga i u mnie ta poduszka poleciała jako pierwsza czyli jest narażania bardziej na obciążenie.
  • #8 wysłana przez majkel84 dnia 04 Nov 2020
  • Jeśli w jakikolwiek sposób pomogłem to się cieszę. Tobie pozostało cieszyć się sprawnym autem.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu