Zaczynam podejrzewać pierścienie. Doradzają płukanie
Skąd taka diagnoza skoro temat dotyczył innego silnika ?
Dziwi mnie jedno , przed wymianą oleju wszystko było ok. Nagle po wymianie zapieczone pierścienie, silnik do remontu ( chyba , że po wymianie byłeś na rajdzie Paryż -Dakar i przegrzałeś silnik).
Korek ma taką samą podkładkę miedzianą , która jest pod wtryskiem. Ciśnienie w cylindrze jest ponad 100 atm i podkładka nie przepuszcza ciśnienia u Ciebie małe nadciśnienie i puszcza.
[
W serwisie będę w przyszłym tygodniu.
A co poradzi Ci serwis?
później w dobrym warsztacie nic nie wykazał komputer.
A co ma wykazać , nieszczelność podkładki pod korkiem, wyciek z korka?
Sam możesz robić to co serwis. Spuścić olej i zobaczyć jak wygląda gniazdo pod korkiem i podkładka. Na pewno kupiłeś nowy korek do Twojej miski ?
Ja użyłbym starego korka ( bo na pewno pasuje do Twojej miski, skoro trzymał przed wymianą oleju) , założył nową podkładkę miedzianą i dokładnie obejrzał gniazdo , czy nie ma zadziorów lub pęknięć.
Masz miskę olejową metalową czy aluminiową ?