Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Prezes1960 dnia 25 Jun 2018
  • Koledzy,szukam samochodu dla syna i trafiłem na egzemplarz z wyciętym DPFem.Właściciel twierdzi że  po wycięciu ma zaprogramowany samochód na SD , jakiś program dla belgijskich lub holenderskich taksówkarzy,to znaczy fabrycznie zaprogramowane auta na taxi w Belgi i Holandii jeżdżą bez DPF ?,czy to może być prawda ?!.Podobno na stacji diagnostycznej były sprawdzane spaliny i wszystko jest OK!. Czy można w to uwierzyć ?.
  • #2 wysłana przez sewan dnia 25 Jun 2018
  • Nie wiem co to za silnik. Z większości 642 wyprogramować DPF z modułu CDI się da, poprzez zmianą kodowania, ale to bez sensu, bo wszystkie nowsze operują większą mocą, więc tu się traci. Z innych chyba nie da się wcale. Można założyć emulatory sond, które będą raportowały cały czas odpowiednie ciśnienia i to jest rozwiązanie OK.
    Co do badania na stacji diagnostycznej to spaliny bez problemu będą ok, bo dymienia się nie sprawdza tylko CO i NOx, a te parametry nie dotyczą DPF.
    Niemniej jak diagnosta zobaczy wycięty DPF i wspawaną rurkę, a się uprze, to nie dopuści do ruchu, bo auto straciło homologację.
    Inna sprawa, że nasz ukochany rząd przymierza się do stanowczej walki z wycinaczami i szykuje zmiany w prawie.
    Poza tym, zawsze będzie kłopot przy odsprzedaży.
    Czyli cały interes bez sensu.
  • #3 wysłana przez Prezes1960 dnia 25 Jun 2018
  • Dzięki Sewan,silnik to 651 model 250 cdi 4matic.Bajer sprzedawcy brzmi że to widział diagnosta i się nie czepił ,ale ja przy tym nie byłem.Auto fajne w dobrej kompletacji ale jednak DPF przypieczętował że auto odpuszczam .Sprawdzałem ile kosztuje używka DPF ,to 1500 zł do tego programowanie . A szkoda bo ciężko znaleźć dobre auto z mechanicznym zawieszeniem ,oczywiście przednim ,bo szukam kombi.
    Swoją drogą czy odwrócenie tej demolki jest proste?,po co ludzie to czynią?
  • #4 wysłana przez Kajtek1 dnia 25 Jun 2018
  • Ja wlasnie zlozylem zamowienie na $2500 DPF do mojego 250BT  i do tego kaza mi czekac 2 miesiace jak nie wiecej.
    Wcale sie nie dziwie ze jak zyjesz w systemie ktory spalin nie sprawdza, to wyciecie i przeprogamowanie jest bardzo kuszace i niewielu wlascicieli martwi sie o zatruwanie srodowiska.
    Dlatego ten Bialorusin ma cala kolekcje chipow ktore wyciszaja programy
    https://www.ebay.com/sch/vladimircdi/m.html?item=252485713121&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&rt=nc&_trksid=p2047675.l2562
  • #5 wysłana przez Kajtek1 dnia 29 Oct 2018
  • Odswierze temat.
    Po czekaniu 5 miesiecy na nowy/remontowany DPF - Stuttgart go nigdy nie wyslal.
    Poki co auto jezdzi z czyszczeniem kodow i wypalaniem DPF przez skaner, ale warsztat do ktorego wyslalem wczesniej powiedzial ze ma uszkodzenia wewnetrzne i nie dochodzi do oryginalnych parametrow.
    W chwili obecnej jestem zdecydowany wywiercic DPF i tyle.
    Czy ktos to w Polsce zrobil?
    Znalazlem warsztaty w UK ktore maja kilka stopni usuwania DPF i obiecuja nawet zwiekszenie parametrow silnika, ale wszystko troche zagmatwane jako ze nie kazdy kraj cos takiego pozwala.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu