Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez sewan dnia 19 Aug 2021
  • Wszystko wskazuje ma to, że mój DPF nie przeżył drugiej regeneracji. Po pierwszej bez problemów przejechał 120tys. Zastanawiam się nad jego wymianą - oczywiście z wiadomych względów oryginał nie wchodzi w grę. Macie jakieś sprawdzone źródła zamienników? Słyszał ktoś o firmie JMJ? Jej produkty sprzedaje m.in. Kadex i ma niezłe opinie, ale wydaje mi się, że to jednak chińszczyzna? a może się mylę?
  • #2 wysłana przez mers212 dnia 19 Aug 2021
  • Radzę uważać z zamiennikami. U mnie dopalanie zadziałało na krótką metę i wymieniałem DPF w na przełomie maja i czerwca. Efekt jest taki, że przepala się teraz co 200-250 km... Niestety nie wiem co mam włożone. Wydaje mi się, że miał być to niby jakiś polski zamiennik. Rzekomo trwały.
  • #3 wysłana przez Prezes1960 dnia 19 Aug 2021
  • Pod tym adresem :https://kalinski.pl/sklep/pl/filtry-czastek-stalych-dpffap-mercedes-klasa-e-w212-300-cdi/29251-filtr-czastek-stalych-dpf-mercedes-e-klasa-w212-30-cdi-a2124902692-2124902692.html?gclid=EAIaIQobChMItqqrw-O88gIVjJeyCh0xIQ9QEAQYAyABEgKCkvD_BwE,napisano że OE?!.W opisie jest też wspomniane o regeneracji ale takiej kompleksowej .Jak to na prawdę wygląda pewnie nikt z nas jeszcze nie wie.Tak swoją drogą tro kolego Sewan przy jakim przebiegu była pierwsza regeneracja?,mam taki silnik i mocno zainteresowany jestem objawami sugerującymi regenerację.
  • #4 wysłana przez sewan dnia 19 Aug 2021
  • Za pierwszym razem po prostu się zapchał (pomimo regularnego wypalania) - ok 120tys. Został wyjęty i zregenerowany przez wypalenie w piecu. Po tym zachowywał się jak nowy przez kolejne 120tys aż do chwili kiedy zepsuł się czujnik ciśnienia różnicowego i znowu się zapchał. Znowu został wyjęty i wypalony, ale teraz problem jest taki, że czujnik wykrywa za niskie ciśnienie różnicowe i wpada w tryb awaryjny. Więc chyba ta druga regeneracja go rozwaliła.
    Dlatego szukam nowego, niby jest zamiennik za 1400zł ale się waham.
    Może ktoś na forum ma doświadczenia z zamiennikami, stąd ten wątek.
    Ten z linka nie pasuje do mojego, muszę mieć 2044902692.
  • #5 wysłana przez sewan dnia 12 Sep 2021
  • No i zmieniłem na ten oferowany w Kadexie (firmy JMJ) i efekt jest taki, że wypala się teraz dokładnie co 100km... Masakra jakaś. :(
  • #6 wysłana przez Driv3r dnia 13 Sep 2021
  • Złoty interes taki dpf....
    Ogólnie to jakaś słaba trwałość tych filtrów w 212... 120 000km i wymiana....? Poprzednia generacja była pod tym względem bardziej trwała.
  • #7 wysłana przez scareface dnia 28 Sep 2021
  • Wymień czujnik ciśnienia. U mnie wymieniłem 2 bo jak się okazało były źle i poszły na gwarancję. Dpf też wymieniłem na jakiś tani za 400 euro bo mój padł przy ok 200 tys. Czyściłem ciśnieniem ale to pomogło na 3 miesiące i dalej zaczęło walić błędami że zatkany. Teraz kupiłem jakiś zamiennik i znowu słyszę ze się wypala co iles km jednak powodem tego wypalania jest uszkodzona odma która wymieniłem 2 lata temu. Teraz założyłem separator oleju na odmę i dpf wypala się co ok 700 km.
  • #8 wysłana przez sewan dnia 03 Oct 2021
  • Dasz jakiegoś linka do tego separatora?
  • #9 wysłana przez scareface dnia 06 Oct 2021
  • W moim wypadku najlepiej sprawdził się separator z aliexpress w którym jest widoczny stan skroplonego oleju dlatego ze ma albo gęstą siatkę albo zbitą wełnę w której skrapla się olej. Kosztował on kilka euro i skraplał pięknie problem jednak był z jego szczelnością, praktycznie wszędzie było widać, że ta mgła wydostaje się na zewnątrz i skraplała się też na nim. Kupiłem więc inny w sklepie za 260zł , taka zamknięta czarna puszka jednak nie zbierała tyle oleju co ten taniutki bo w środku była jakaś dziadowska blaszka z dużymi dziurkami przez które mgła olejowa przechodziła jak chciała więc też mało skraplał się olej. Ze starego wyjąłem więc ten element na którym skraplał się olej i wmontowałem go w ten nowy. Teraz jest super szczelne i olej też się ładnie skrapla. Dużo osób poleca też separator z lublina tam jednak nie ma żadnego zbiorniczka więc albo ściek oleju jest na przezroczytej rurce i od czasu do czasu trzeba ją opróżnić albo zrobić coś co będzie łapało ten olej. Już wale linkami ;)  
    1. Ten dla mnie wygrywa w ilości zebranego oleju jednak jest sam w sobie mało szczelny być może ten będzie inny. https://allegro.pl/oferta/uniwersalny-lekki-separator-oleju-11098422355
    2. Ten jest szczelny ale w środku ma mało elementów które hamują mgłę olejową jednak zawsze można dołożyć jakiś zbity materiał żeby tam się wszystko osadzało i będzie git. https://allegro.pl/oferta/czarny-separator-oleju-catch-tank-10mm-15mm-7562750450
    3. Ten jednak poleca spora część osób. Trzeba jednak coś wykombinować, żeby miał gdzie się olej zbierać. https://allegro.pl/oferta/separator-par-oleju-odma-fabr-lublin-honker-gazela-11165385901
  • #10 wysłana przez niepozorny dnia 08 Oct 2021
  • Przy 350 cdi chyba jest trochę z tym roboty. Myślałem nad tym.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu