Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez arka dnia 07 Apr 2023
  • Co poradzicie na taką sytuacje.Auto to w 212 089 350cdi 4Matic 170ps i 231k
    Pomimo licznych wizyt u mechaników nie mogą zdiagnozować co jest przyczyną cyklicznego wypalania dpf.Chce wyjaśnić,że wykonano już takie czynności jak:Klapy wirowe wyczyszczone/były czyste/,Filtr dpf w zakładzie specjalistycznym też nie był stosunkowo mocno zanieczyszczony sadzą i popiołem,wtryskiwacze po wysyłce do firmy w Iławie  wszystkie przeszły test pozytywnie.Może ktoś miał podobny problem i naprowadzi jak dalej postępować.Auto eksploatuję od nowego i przebieg 155tyskm 
  • #2 wysłana przez arka dnia 07 Apr 2023
  • Uzupełniam nieścisłość która się wkradła.To wypalanie załącza sie co 200km
  • #3 wysłana przez sewan dnia 07 Apr 2023
  • U mnie oryginał wypalał się co 500, aż sie wypalił wkład w środku. Teraz po wymianie na zamiennik wypala się co 150. I co? I nic. Przywyczaiłem się.
  • #4 wysłana przez 0okm dnia 07 Apr 2023
  • A jaki jest problem? Bo z opisu wszystko brzmi tak jak powinno.
  • #5 wysłana przez arka dnia 07 Apr 2023
  • Uzupełniłem post niżej.Problem to że wypalanie załącza się co 200km
  • #6 wysłana przez 0okm dnia 07 Apr 2023
  • Tak, widziałem uzupełnienie. Wciąż wygląda w porządku. Wolałbyś wyłączyć wypalanie? Wtedy musiałbyś się pozbyć DPF i liczyć z konsekwencjami tego.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu