Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez ansien dnia 12 Oct 2023
  • mam problem z autem. Posiadam mercedesa e200 w212 benzyna, skrzynia automat. w płynie chłodzącym był olej, mechanik zdiagnozował, że należy wymienić uszczelkę pod głowicą i tak zrobił. Po wymianie uszczelki testując auto zauważy po rozgrzaniu silnika, że pojawia się duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Zrobił jakiś test na obecność spalin w układzie chłodzenia i wyszedł pozytywnie. głowica była sprawdzana w dwóch firmach zajmujących się tym i jest ok. uszczelka pod głowicą nowa to też nie może być problemem. Mechanik powiedział, że jak nie uszczelka i nie głowica to musi być jakieś mikro pęknięcie w bloku silnika (tylko go nie widać i nie ma pomysłu na zlokalizowanie tego mikro pęknięcia). `diagnoza wymienić silnik lub blok silnika. Może ktoś spotkał się z takim problemem. Czy faktycznie tylko te trzy rzeczy (głowica, uszczelka pod głowicą, nieszczelny blok silnika) odpowiadają za wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i za obecność w nim spalin? 
  • #2 wysłana przez sewan dnia 13 Oct 2023
  • Nie jestem pewien, czy jest w twoim modelu, ale przyjrzałbym się chłodnicy spalin EGR.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu