Witam,
Miałem problem z silnym szarpnięciem(uczucie jakby ktoś rozłączył napęd i walnięcie w plecy i znów jedzie) na 3 biegu w okolicach 2,5 tyś obrotów w momencie mocniejszego wciśnięcia gazu( tak na 3/4) oraz sporadycznie szarpnęło przy zmianie 3 na 4. Zleciłem wymianę oleju w skrzyni (przebieg 100 tyś, wymieniam co 50) , co spowodowało ustąpienie objawów na dwa dni. Obecnie skrzynia została zresetowana i uczy się jazdy od nowa. Po dniu jeżdżenia narazie nie wystepuje objaw pojawiający się na 3 biegu w okolicach 2,5 obrotów przy depnięciu. Skrzynia czasami szarpie przy zmianie 2 na 3 i przy zmianach 4 na 5 czasami 3 na 4. Co do tego zjawiska na 3 zauważyłem że wtedy, gdy to się dzieje to zapala mi się kontrolka utraty trakcji, więc myślę że będzie warto sprawdzić czujnik abs, być może któryś jest walnięty i wpływa na to, ale narazie to tylko taka moja teoria. Co do szarpania przy zmianie myślę nad wymianą zaworów B1 i B2 i ponownym serwisem olejowym . Czy po zmianie tych zaworów konieczne jest jakieś kodowanie, czy jest to tylko zmiana fizyczna? Jeżeli macie jakieś porady lub pomysły chętnie wysłucham. Z góry dzięki