Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #21 wysłana przez greenwitch dnia 05 Mar 2021
  • Dzisiaj potestowałem i tryb M przy redukcji dziala tak, że mozesz zaznaczyc ze chcesz zejsc np z 6 na 3 ale niestety nie zrzuci na raz wszystkich biegow. A doznania z agility sa takie same jak Ruska. Bardzo dobrze przyspiesza od 0, natomiast jak trzeba zrobić redukcje to na sporcie lepiej to śmiga.
  • #22 wysłana przez Nerd dnia 24 Mar 2021
  • Obawiam się, że jedynym realnym panaceum na poprawę pracy 7g jest wgranie softu z Kleemanna, koszt 1000 euro. Wtedy dodatkowo można załadować 800nm i więcej. Takie wnioski mam po korespondecji z przedstawicielem firmy w DE.
  • #23 wysłana przez r66 dnia 24 Mar 2021
  • Obawiam się, że jedynym realnym panaceum na poprawę pracy 7g jest wgranie softu z Kleemanna, koszt 1000 euro. Wtedy dodatkowo można załadować 800nm i więcej. Takie wnioski mam po korespondecji z przedstawicielem firmy w DE.

    Jakby udało się sprawdzić jakie są w nim zmiany to teoretycznie inni, lokalni tunerzy też powinni ogarnąć taką zmianę. W sumie samo wgranie nie jest problemem - tylko trzeba wiedzieć co zmienić.
    Do starej 722.6 to nawet ludzie robią sami kompletne sterowniki SA (na forum w210 jest forumowicz który zbudował to i oprogramował), ciekawe czy podobnie by się dało do 7G? Wtedy można zrobić ze skrzynią praktycznie wszystko.
  • #24 wysłana przez Nerd dnia 25 Mar 2021
  • Zgadza sie, z 5g mozna zrobic wszystko ale z 7g trzeba jeszcze poczekac choc rowniez dobrze ta skrzynia moze predzej sie zestarzeć niz dac rade hakować bo w sumie na rynku jest juz od 17 lat. W Polsce zaden tuner nie podejmie sie tuningu tej skrzyni. Ciekawe jest to, ze nie trzeba modyfikować konwertera aby 7g przyjęło 800nm a nawet wiecej, wystarczy sam program, zapewne zwiększenie ciśnienia oleju na elektrozaworach. Kleemann robi to online bezposrednio z DE przez pośrednika we Wrocławiu.
  • #25 wysłana przez r66 dnia 25 Mar 2021
  • Zgadza sie, z 5g mozna zrobic wszystko ale z 7g trzeba jeszcze poczekac choc rowniez dobrze ta skrzynia moze predzej sie zestarzeć niz dac rade hakować bo w sumie na rynku jest juz od 17 lat. W Polsce zaden tuner nie podejmie sie tuningu tej skrzyni. Ciekawe jest to, ze nie trzeba modyfikować konwertera aby 7g przyjęło 800nm a nawet wiecej, wystarczy sam program, zapewne zwiększenie ciśnienia oleju na elektrozaworach. Kleemann robi to online bezposrednio z DE przez pośrednika we Wrocławiu.

    Co jeszcze obejmuje program poza konwerterem i ile m/w taka przyjemność kosztuje? Szybsza zmiana przełożeń, lepsza reakcja na gaz?
  • #26 wysłana przez majkel84 dnia 25 Mar 2021
  • No właśnie jak kolega wyżej napisał ze konwertera nie trzeba ruszać, chodzi tylko o program.
    1000 ojro
  • #27 wysłana przez r66 dnia 26 Mar 2021
  • No właśnie jak kolega wyżej napisał ze konwertera nie trzeba ruszać, chodzi tylko o program.
    1000 ojro

    Dzięki. W sensie konwerter miałem na myśli "programowe jego usprawnienie". Bo ciekawi mnie co poza tym daje ten program, jakby np. była to szybsza reakcja na gaz itp.
  • #28 wysłana przez Nerd dnia 26 Mar 2021
  • Na Yt przez chwile korespondowałem z typem z USA, ktory online przeprowadził taka modyfikacje w   Kleemann z tym, ze on posiada 5g. Jest to srebrne w211 cdi v8, obecnie ma ponad 1000nm i auto dalej jezdzi. Mozna go zagaić czy sama zmiana biegów uległa poprawie, przyspieszeniu.. szkoda tylko, ze w dsg czy ZF za 600zl mozna zrobic wszystko a tutaj za 1000euro trzeba sie umawiać na kolejkę z jednym, jedynym technikiem i na dodatek w innym kraju jeszcze. Cokolwiek pojdzie nie tak to co wtedy.. bede jeździł jak Daniel Grzyb z Tesla do Berlina na serwis hehe
  • #29 wysłana przez greenwitch dnia 26 Mar 2021
  • Szukam czegoś i na stronie kleemana i nic nie ma na temat skrzyń biegów:
    https://catalog.kleemann.dk/
    natomiast znalazłem coś takiego: https://www.ecuproject.pl/oferta/automatyczne-skrzynie-biegow.html
    Czy ktoś korzystał?

    Adam
  • #30 wysłana przez r66 dnia 26 Mar 2021
  • z tym, ze on posiada 5g.

    W 5G/722.6 to można wszystko zrobić, nawet u nas w kraju. Mody na ponad 1000nm też nie są problemem.
    7G raczej nigdy nie doczeka takiego zaplecza :(

    natomiast znalazłem coś takiego: https://www.ecuproject.pl/oferta/automatyczne-skrzynie-biegow.html

    Brzmi ciekawie, tym bardziej, że:

    "Dodatkowo oferujemy optymalizację oprogramowania w Mercedesach wliczając również AMG w vgs2 / vgs3 / Vgs4. (7G-tronic oraz niektóre 9G-Tronic)."

    Chyba się z czasem skuszę na odwiedziny u nich:

    "Seryjnie: 184Ps i 300Nm. --> Stage 1: 250Ps i 401Nm"
  • #31 wysłana przez białastrzała dnia 26 Mar 2021
  • Łopatkami nie wywołujesz trybu M (manual), tylko blokujesz skrzynie do konkretnego biegu, jak zrzucisz łopatką bieg to wskoczy np D5 co oznacza ze skrzynia jest w normalnym trybie ale zablokowana do 5 biegu, to nie to samo co tryb M.

    Jak wciśniesz obie łopatki na raz to wchodzisz od razu w tryb M - manual, następnie od razu klikasz minus i zrzucasz bieg - najszybsze rozwiązanie jak chce się szybko zredukować i przyspieszyć.
    Po takim wejściu w tryb M można bez problemu zmieniać biegi do góry i do dołu łopatkami lub gaz do oporu i automat sam zmieni bieg na wyższy przy maksymalnych obrotach. TAK PRZYNAJMNIEJ TO U MNIE DZIAŁA - testowane wielokrotnie :)
  • #32 wysłana przez mercmania dnia 27 Mar 2021
  • Łopatkami nie wywołujesz trybu M (manual), tylko blokujesz skrzynie do konkretnego biegu, jak zrzucisz łopatką bieg to wskoczy np D5 co oznacza ze skrzynia jest w normalnym trybie ale zablokowana do 5 biegu, to nie to samo co tryb M.

    Jak wciśniesz obie łopatki na raz to wchodzisz od razu w tryb M - manual, następnie od razu klikasz minus i zrzucasz bieg - najszybsze rozwiązanie jak chce się szybko zredukować i przyspieszyć.
    Po takim wejściu w tryb M można bez problemu zmieniać biegi do góry i do dołu łopatkami lub gaz do oporu i automat sam zmieni bieg na wyższy przy maksymalnych obrotach. TAK PRZYNAJMNIEJ TO U MNIE DZIAŁA - testowane wielokrotnie :)

    U mnie też tak to działa. Chyba najszybsza i najlepsza opcja wejścia od razu w trym manualny i zabawy łopatkami.
  • #33 wysłana przez majkel84 dnia 28 Mar 2021
  • Łopatkami nie wywołujesz trybu M (manual), tylko blokujesz skrzynie do konkretnego biegu, jak zrzucisz łopatką bieg to wskoczy np D5 co oznacza ze skrzynia jest w normalnym trybie ale zablokowana do 5 biegu, to nie to samo co tryb M.

    Jak wciśniesz obie łopatki na raz to wchodzisz od razu w tryb M - manual, następnie od razu klikasz minus i zrzucasz bieg - najszybsze rozwiązanie jak chce się szybko zredukować i przyspieszyć.
    Po takim wejściu w tryb M można bez problemu zmieniać biegi do góry i do dołu łopatkami lub gaz do oporu i automat sam zmieni bieg na wyższy przy maksymalnych obrotach. TAK PRZYNAJMNIEJ TO U MNIE DZIAŁA - testowane wielokrotnie :)

    No fakt, sprawdziłem u mnie jest tak samo, nawet nie wiedziałem ze tak można wywołać eMke, pisałem o normalnym naciśnięciu które zrzuca nam bieg i blokuje np.na D5. co nie jest trybem manualnym.

    pozdro.

Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu