Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez FeyNiX dnia 05 Jun 2024
  • Takie trochę głupie pytanie. Model ten sam co w profilu, wersja silnika om642 w212, 3.0 V6 231 KM. Skrzynia 7G bez start/stop. Wersja sport więc nie mam klasycznego wybieraka tylko ten za kierownicą.

    Chciałem się dowiedzieć jaki to model skrzyni 722.6 czy 722.9? Olej będzie czerwony czy niebieski? I ile rzeczywiście potrzeba tego oleju? Sprzedają w zestawach po 6 litrów a czytałem że jest więcej bo trzeba zlać z konwertera.


    Poza rzecz jasna olejem, filtrem i śrubami mocującymi filtr trzeba coś jeszcze dokupować na wszelki wypadek?

    Druga sprawa że czy to normalne że po resecie skrzynia pracuje idealnie ale gdy pojeżdżę 3-4 dni po dziadkowemu stojąc w korkach w mieście to zaczyna szarpać gdy przekroczę 2500 rpm? Dzieje się tak powyżej tych obrotów, czasami bliżej 3000, na C i S. Ostatni raz wymieniałem olej 4 lata temu i przejechałem 70.000 km (trochę sporo) może być winny olej? Jeżdżąc spokojnie i na trasie działa elegancko.
  • #2 wysłana przez dom31 dnia 05 Jun 2024
  • Dokładny numer skrzyni poznasz jak wrzucisz VIN auta do jakiegoś dekodera.
    U Ciebie z VIN WDD2120252A210563 wychodzi 722902 02 676434, czyli 722.9.
    Co do oleju to po numerze skrzyni jak wpiszesz będziesz wiedział.
    Co do szarpania to po takim przebiegu polecam wymienić olej w pierwszej kolejności, czy masz falowanie obrotów jak dodajesz gazu lub jak jedziesz z jednakową prędkością około 60km/h?
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu