Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez pioter dnia 25 Jan 2019
  • Jak w temacie.
    Czy za wgranie w serwisie mercedesa nowego softu do skrzyni płaci się za to (za soft)- oczywiście pomijając koszt samej robocizny?
    Samochód po gwarancji.
  • #2 wysłana przez jarus dnia 26 Jan 2019
  • Wgrywałem dwa lata temu. Koszt około 200zł😀
  • #3 wysłana przez jary dnia 26 Jan 2019
  • a czemu zmieniałeś? poprawiła sie praca skrzyni ?
  • #4 wysłana przez jarus dnia 27 Jan 2019
  • Miałem twarde zbicie biegu przy dojeżdżaniu do świateł,zatrzymywaniu!
    Czytałem że nowy soft pomoże bo bieg pierwszy albo drugi (bo nie wiem który) włączany jest wtedy dopiero po zatrzymaniu! U mnie pomogło i nie ma już tego!
    Przy okazji wymieniałem też olej ale myślę że pomógł ten nowy soft!

  • #5 wysłana przez jary dnia 28 Jan 2019
  • jaki masz przebieg
  • #6 wysłana przez pioter dnia 28 Jan 2019
  • Ok, byłem na zmianie softu. Skasowali tylko 100zł.
     W pytaniu chodziło mi bardziej o to czy takie updaty softu powinny być robione nieodpłatnie (myślałem że bedzie dużo więcej kosztować).
    Czy nowy soft coś zmienił- w sumie nie wiem. Nie miałem problemów ze skrzynią.
  • #7 wysłana przez jary dnia 28 Jan 2019
  • w ASO Ci wgrywali ?
    skrzynia 7g tronic plus ?

  • #8 wysłana przez pioter dnia 28 Jan 2019
  • Tak ASO
    Tak 7G
  • #9 wysłana przez vaio dnia 28 Jan 2019
  • Miałem twarde zbicie biegu przy dojeżdżaniu do świateł,zatrzymywaniu!
    Czytałem że nowy soft pomoże bo bieg pierwszy albo drugi (bo nie wiem który) włączany jest wtedy dopiero po zatrzymaniu! U mnie pomogło i nie ma już tego!
    Przy okazji wymieniałem też olej ale myślę że pomógł ten nowy soft!
    Ta twarda zmiana była na zimnym, czy ciepłym silniku?
    U mnie tylko przy zimnym silniku czuć tego typu objawy, tzn. twarde zbijanie biegów.
    I nie wiem, co to może być:(
  • #10 wysłana przez jarus dnia 29 Jan 2019
  • Auto miało wtedy 90 tyś. Skrzynia pracowała bez zastrzeżeń tylko była wyczuwalna redukcja przy zatrzymywaniu się! To tak jakbyś w aucie lekko toczącym się wrzucił jedynkę i nieumiejętnie puścił sprzęgło! Lekkie szarpniecie😁
  • #11 wysłana przez demo_lala dnia 17 Mar 2019
  • Witam

    Ja też zastanawiam się na aktualizacją 722.9 w W164 320CDI 2007r. Olej zmieniłem po zakupie. Zaworki bez syfu i brak opiłków. Co prawda olej był bardzo ciemny ale to dlatego bo poprzedni właściciel go nie zmieniał. Jedyny błąd jaki mam to 0705 - Y3/8s1. Kasuje i wraca mimo iż manetka zmiany biegów działa poprawnie i skrzynia pracuje/reaguje bez szarpania D-N-R. Jedyne co nie podoba mi się to to, że lubi szarpnąć przy zmianie 1-2-3 i 3-2-1. Oraz że za bardzo hamuje biegami poniżej ~50km/h. Wygląda na to, że podczas redukcji zapina lock-up na każdym biegu. Być może szarpnięcia na 1-2-3 też są spowodowanw zbyt szybkim zapinaniem lock-up. Mam też W176 i C116, które też szarpią ale mniej i nie hamują aż tak mocno biegami. Dlatego zastanawiam się czy aktualizacja poprawia ten komfort pracy. Miałem wiele automatów i najbardziej lubię te w autach amerykańskich.

    Zastanawiam się też nad przeprowadzeniem adaptacji konwertera (czyli tu zapewne chodzi o pracę lock-upu) i sekwencji shift up i down.

    Ewentualnie może jeszcze sprowadzić z USA nowy zawór od lock-upu (cena 72$).
  • #12 wysłana przez demo_lala dnia 25 Mar 2019
  • Zaktualizowałem skrzynię w ASO do softu z rocznika 2009 i jest zdecydowanie lepiej przy zwalnianiu. Nie szarpie już lock-upem.
    Coś tam sobie jeszcze czasem szarpnie ale tak samo mamo w W176 i C116. Przy okazji zamówię sobie zaworek i zmienię go razem z olejem w kwietniu lub maju.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu