Na stojącym samochodzie i nogą na hamulcu skrzynia wrzuca N (nie do końca tak jest rzeczywiście, ale efekt jest taki sam). To jest konieczność, odkąd skrzynie zostały dostosowane do S-S. Po zdjęciu nogi z hamulca wrzucany jest 1 bieg, powinno to się odbywać bez szarpnięć, aczkolwiek może być to wyczuwalne. Ja czuję.
Jeżeli są wyraźne szarpnięcia, w SD jest specjalna procedura dostosowawcza (kasowanie adaptacji hamulca B2). To może pomóc.
Drugi temat: adaptacja R-N-D
1. Uruchomić zimny silnik
2. Przełączyć 5 razy N<->R,
3. Przełączyć 5 razy N<->D
4. Jeździć autem do osiągnięcia temperatury oleju w skrzyni 40C, przekroczyć prędkość 50km/h przynajmniej raz, zatrzymać auto;
5. Przełączyć 5 razy N<->R,
6. Przełączyć 5 razy N<->D
7. Jeździć autem do osiągnięcia temperatury oleju w skrzyni 70C, przekroczyć prędkość 50km/h przynajmniej raz, zatrzymać auto;
8. Przełączyć 5 razy N<->R,
9. Przełączyć 5 razy N<->D
Włączyć P na co najmniej 2 minuty, zgasić silnik.
Ważne - za każdym razem trzymać na R, D i N co najmniej 5 sekund!