Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez michalak dnia 02 Dec 2018
  • Witam . Kupiłem mercedesa w212 z 2011 roku 136 km .Skrzynia jest automatyczna . Ma lewarek ale z vin odczytałem że jest to skrzynia 7g,  722996 .Podczas wrzucania D jest bardzo silne uderzenie aż trzęsie całym samochodem . R jest to samo . Samochód jeździ .Może ktoś jest w stanie doradzić co jest przyczyną (sprzęgło hydrokinetyczne) ?
  • #2 wysłana przez Driv3r dnia 02 Dec 2018
  • Zanim wyciągniesz wandler to sprawdź jeszcze poduszki skrzyni i silnika.
  • #3 wysłana przez Kajtek1 dnia 02 Dec 2018
  • Silne uderzenie przy wlaczaniu przekladni to najczesciej niski poziom oleju.
    Pora na wlezienie pod samochod i dobra inspekcje.
  • #4 wysłana przez michalak dnia 02 Dec 2018
  • To na pewno nie są poduszki . To silne uderzenie , szarpnięcie samochód aż kołysze do przodu i tyłu . Wiadomo że trzeba podłączyć   S D i zobaczyć błędy . Może być coś ze sterownikiem lub hydrauliką  . Może nie trzeba skrzyni wyjmować ? Skrzynia ma najechane sporo kilometrów . Jak sprawdzić poziom oleju w tej skrzyni ? Może ktoś miał podobny przypadek ?.
  • #5 wysłana przez Kajtek1 dnia 02 Dec 2018
  • Podlaczenie pod komputer to łatwy start, ale komputer nie pokaże Ci poziomu oleju.
    W 7G poziom sprawdza sie od dolu na chodzacym silniku przy temp bodaje 60C.
    Sprawdz sobie na youtube jako że procedura jest dość skomplikowana.
  • #6 wysłana przez michalak dnia 03 Dec 2018
  • Czy jedynym sposobem na sprawdzenie poziomu oleju w tej skrzyni jest ten pokazany w tym filmie ? Czekamy aż olej w skrzyni zagrzeje się do 45 stopni , odkręcamy śrubę ?. Tylko jak  sprawdzić ile litrów oleju jest w skrzyni .
    Może jest jakiś inny sposób ?
  • #7 wysłana przez sewan dnia 03 Dec 2018
  • Nie ma innego.
  • #8 wysłana przez majkel84 dnia 03 Dec 2018
  • Kiedy ma odpowiednią temp nadmiar spłynie jak na filmiku, ma delikatnie kapać to będzie znaczyć że jest jego odpowiednia ilość pod warunkiem wypoziomowanego samochodu.
  • #9 wysłana przez michalak dnia 03 Dec 2018
  • Problem jest jeśli jest za mało oleju bo tak się zdarza w 90 % . Wtedy nie wiadomo ile dolać oleju 1 l, 2 l ,3l ,4 l ? Którędy dolewamy olej do skrzyni ?
  • #10 wysłana przez sewan dnia 03 Dec 2018
  • Wlewasz tyle, aż zacznie wypływać.
  • #11 wysłana przez Kajtek1 dnia 03 Dec 2018
  • Jak masz malo, to znaczy ze jest wyciek.
    Wtedy naprawiasz wyciek i robisz caly serwis, wymieniajac 8-9l
  • #12 wysłana przez michalak dnia 03 Dec 2018
  • Którędy wlewamy olej do skrzyni ?
  • #13 wysłana przez sewan dnia 03 Dec 2018
  • Tym samym otworem, z którego się wylewa. ;)
  • #14 wysłana przez majkel84 dnia 03 Dec 2018
  • Właśnie cały sęk w tym że musisz nadlać oleju żeby ustalić jego poziom kiedy jest go mało, bo kiedy jest go dużo to tylko spuścić. Olej był wymieniany?
  • #15 wysłana przez Kajtek1 dnia 04 Dec 2018
  • Po odrobieniu "pracy domowej" nadlewke mozesz zniwelowac.
    Ja wlalem 1 l oleju mniej niz instrukcja podaje i pomimo ze pozwolilem staremu olejowi dobrze scieknac przez noc, okazalo sie w sam raz. Czyli Mercedes-Benz kaze nadlac 1l.
    w 7G Mercedes-Benz zrobil rozwiazane idioto-odporne, gdzie trudno jest wlac duzo wiecej oleju niz powinno byc. Tulejka ustawiona nad korkiem spustowym precyzyjnie ustawia poziom bez bledow odczytu.
    Ponoć iles samochodow z 5G splonelo przez nadlewke oleju w przekladni a 5G ma aktualnie komore na nadlewki- wyraznie niewystarczajaca na kazdego idiote.
    Ja bym radzil znalezc skaner ktory odczytuje temperaturę oleju. Uzywalem infra-red jak na filmiku, ale nawet miska mila rozne temperatury jak olej sie nagrzewa.
    Ten facet skierowuje termometr na dzwon skrzyni, ktory sie nagrzea duzo mniej niz olej.
  • #16 wysłana przez michalak dnia 04 Dec 2018
  • Jaki sprzęt trzeba mieć żeby nalać olej do skrzyni ?
  • #17 wysłana przez majkel84 dnia 04 Dec 2018
  • Ciśnieniowy, można sobie zrobić ze spryskiwacza z pompką, jest wiele patentów garażowych konstrukcji wszystko można znaleść na yt. do uzupełnienia niewielkiej ilości poradzisz sobie nawet z duża strzykawka z wężykiem, tylko musisz sobie zdawać sprawę żę jest tulejka o której wspomniał kolega wcześniej, nie możesz jej wcisnąć, najlepiej użyć adapterka do uzupełniania oleju z gwintem gdzie wkręca się go zamiast korka.
  • #18 wysłana przez michalak dnia 04 Dec 2018
  • #19 wysłana przez Kajtek1 dnia 04 Dec 2018
  • Za te adapterki chca straszne pieniadze.
    Skrzynia ma korek z takim samym gwintem jak korek silnika.
    Ja mialem taki extra, wiec wywiercilem w nim dziurke, nagwintowalem i wkrecilem koncowke do nasadzania wezyka.
    Pamietaj ze pracujesz pod autem z pracujacym silnikiem, wiec jest to troche stresowe.
    Kazde druciarstwo ktore ma nieszczelnosc, spowoduje ze olej spłynie Ci przez rekaw do majtek.
  • #20 wysłana przez sewan dnia 04 Dec 2018
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu