Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #21 wysłana przez Pittec dnia 01 Mar 2021
  • Dziś zadzwoniłem do firmy która w stacyjkach Mercedesa usuwa tę usterkę - to znana im przypadłość naprawa w 24 godziny.
    Trzeba stacyjkę zdemontować, wysłać po naprawie zamontować, nie trzeba od nowa kodować i ma być OK.
    Tyle tylko że usunięcie tej usterki nie jest tanie, ponadto na kilka dni trzeba unieruchomić samochód.
    Ja jednak zaryzykuję, zamówię stacyjkę A2129056601, myślę że wyjdzie taniej i szybciej.
    Oczywiście pozostaje ryzyko że ta nowo zakupiona będzie również miała tę przypadłość, ale trudno zaryzykuję.
  • #22 wysłana przez greenwitch dnia 01 Mar 2021
  • Ale zdajesz sobie sprawe, że wymiana stacyjki wymaga zakodowania jej w aucie i to tez są duże koszta?
  • #23 wysłana przez Pittec dnia 02 Mar 2021
  • Tak oczywiście, tyle że to zrobię na miejscu w ciągu kilku godzin.
    Muszę coś z tym zrobić to dość dokuczliwa przypadłość Mercedesa - cierpi na tym cały układ napędowy - boję się że w końcu stanie się coś złego i koszty będą jeszcze większe.
  • #24 wysłana przez Zolak24v dnia 14 May 2021
  • Skoro biuletyn mówi o problemach ze stacyjka do 05.2012 to teoretycznie najlepiej kupić stacyjke z końca "12r i najważniejsze by nie była FBS4!? Zrobić jej klona pamięci i teoretycznie powinno być dobrze, czy ktoś mądry moglby się w tym temacie wypowiedzieć?? 🙃
  • #25 wysłana przez Zolak24v dnia 26 May 2021
  • Wyjąłem stacyjkę, przedmuchałem bo było w niej sporo kurzu i oddałem do sprawdzenia. Test nie wykazał żadnych nieprawidłowości, zamontowałem i praktycznie od razu wyskoczył błąd. Zgasiłem odpaliłem i od prawie dwóch tygodni to był ostatni błąd. Zobaczymy ile to potrwa natomiast trochę pojeździłem autem i biorąc pod uwagę wcześniejszą częstotliwość występowania powinien wyskoczyć mi już x razy a jest spokój, zobaczymy na jak długo, natomiast mam nadzieję że to kurz robił zwarcie - taka najwygodniejsza dla mnie hipoteza.
    pzdr
  • #26 wysłana przez Zolak24v dnia 07 Jun 2021
  • No i dziś wystąpił błąd ponownie ,tak więc przedmuchanie na długo nie pomogło ;)
  • #27 wysłana przez hipollo dnia 28 Jun 2021
  • Wykonuje usługę
    kodowanie nowej stacyjki
    przysyłamy stacyjkę oryginalną z kluczykiem i stacyjkę nową może być bez kluczyka (taniej w zakupie bez kluczyka)
    ja odsyłam już zakodowaną  stacyjkę gotową do uruchomienia auta na oryginalnych kluczach które posiadacie.
    koszt usługi kodowania 300 pln 
  • #28 wysłana przez maciekolo dnia 29 Jun 2021
  • Wczoraj wymieniałem stacyjkę z tego samego powodu.
    Jakby ktoś potrzebował to mogę pomóc - Radom - klonowanie stacyjki, rygle, klucze.
  • #29 wysłana przez Zolak24v dnia 21 Mar 2022
  • Witam,
    Zakończyłem przygody z problemem wrzucania P przy predkościach mniejszych niz 7-10km/h.
    Jedni twierdzili ze stacyjka jest dobra zas drudzy ze to nie stacyjka
    PROBLEM TKWI W STACYJCE
    Wrzucam link do strony gdzie przeprowadzałem naprawę:
    https://cyffert.pl/sklep/naprawa-stacyjki-ezs-eis-mercedes-nie-zalacza-zaplonu-nie-czyta-kluczyka-w-trakcie-jazdy-wrzuca-parking-p-zglasza-usterke-wewnetrzna-stacyjki-c-klasa-w204-e-klasa-w212-e-klasa-coupe-c207-glk/

    Pozdrawiam
  • #30 wysłana przez maciekolo dnia 10 May 2022
  • No ale przecież przedmówcy ( w tym np. ja) pisali, że problem jest w stacyjce.
  • #31 wysłana przez Kari dnia 08 Nov 2022
  • Dzień dobry mam problem z w212 przy niskich prędkościach samoczynnie przełącza na P. Proszę o kontakt do Pana aby się umówić telefonicznie na naprawę. Pozdrawiam KD
  • #32 wysłana przez hosse81 dnia 04 Mar 2023
  • Witam. Czy kolega mógłby zdradzić jaki koszt był naprawy tej stacyjki ? Mam ten sam problem z którym się borykam jakiś czas i dopiero dziś udało mi się dokopać do tego tematu. Proszę napisać jeśli to nie tajemnica jaki był koszt naprawy i czas. Jeszcze jedno , czy wysyłał pan całą stacyjkę z kluczykiem czy tyljo sam moduł ? Dzieki i pozdrawiam
  • #33 wysłana przez hipollo dnia 01 May 2023
  • Zapraszam do  korzystania  z usługi kodowania drugiej  stacyjki lub  naprawy starej
    posiadam kilka stacyjek własnych ,ale każdy może przysłać własną drugą stacyjkę
    którą przekodujemy ,
    tak aby wszystko działało i po otrzymaniu paczki wkładamy drugą stacyjkę do auta odpalamy i cieszymy się jazdą bez wybijania skrzyni na D
    Można od  razu  dorobić drugi zapasowy kluczyk ,przy połączonych usługach 2 kluczyk  taniej 
    naprawiamy  blokady kierownicy ,lub wstawiamy emulatory który zastępuje oryginalną blokadę EVL
    Zapraszam do korzystania z usługi  na miejscu lub wysyłkowo
    tel.698715050 Mława
  • #34 wysłana przez abc_124 dnia 19 Feb 2024
  • Polecam w 100% użytkownika hipollo.
    wszystko tak jak napisane - szybka naprawa i zwrot stacyjki.
    Mercedes znowu działa jak powinien.
  • #35 wysłana przez jjanicki dnia 18 Apr 2024
  • Czytając cały ninejszy wątek oraz podlinkowany wcześniej wątek na forum BenzWorld (https://www.benzworld.org/threads/car-throwing-itself-into-park-no-door-open.2181682/?nested_view=1&sortby=oldest) jest tam też wspomniany sposób naprawy samej stacyjki.
    Z opisu wynika, że winne zamieszania są tzw. "zimne luty" wewnątrz modułu stacyjki, powodujące brak styku i nieprawidłowe działanie. Kilka osób podało, ze rozebranie modułu i poprawienie lutów rozwiązało problem.
    Czy ktoś próbował tego sposobu naprawy? Kolega hipollo?
    Poza tym, problem wydaje się występować w autach bez systemu Keyless-Go, gdzie autoryzacja rozruchu odbywa się drogą komunikacji optycznej między stacyjką a włożonym w nią kluczem.
    Auta z KG zdaje się autoryzują rozruch drogą komunikacji radiowej między modułem EZS, a kluczem znajdującym się w kieszeni (lub gdziekolwiek w aucie), dlatego opisywany tutaj problem wydaje się nie występować w autach z KG.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu