Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Peter dnia 25 Apr 2017
  • Witam wszystkich.
    Stoję przed pierwszą wymianą oleju 125.000 km, w skrzyni automatycznej.
    Olej uszczelkę oraz filtr mam. Problemem stały się śruby aluminiowe miski olejowej.
    - czy muszę koniecznie kupić nowe oryginalne aluminiowe, czy mogę zastąpić
      aluminiowe stalowymi?  Oczywiście pamiętając o momencie dokręcania.
    - czy używać smaru na śrubach, a może specjalnej pasty do aluminium?
    Pozdrawiam Wszystkich Forumowiczów.
  • #2 wysłana przez sewan dnia 25 Apr 2017
  • Śruby jak wykręcisz ostrożnie, to możesz bez problemu wkręcić z powrotem. Żadnych smarów nie używaj.
  • #3 wysłana przez Peter dnia 25 Apr 2017
  • Dziękuję sewan,

    nie mogę znaleźć informacji ile oleju potrzeba na wymianę do mojej skrzyni 722,965?
    Koniec 2012 r. Start-stop
    (w tabeli podają że do nowej fabryka nalewa 9.7 L), a na wymianę?
    Nie wiem jeszcze czy w konwertorze jest korek spustowy żeby zrobić wymianę kompletną.

    Tu znalazłem ciekawe info. o skrzyni automatycznej 722,9.

    http://www.prnd.pl/7229-skrzynia-automatyczna-mercedes-benz,4,45.html

    Pozdrawiam serdecznie. Peter.




    Dodano: 25 Kwietnia 2017, 21:17 34s
    Przepraszam że to nie jest miejsce na to co piszę, ale chcę zamieścić tu moją obserwację.
    Przejrzałem mniej więcej całe forum i ze smutkiem stwierdzam że większość użytkowników wręcz narzeka a swoje gwiazdy. Rozumie ktoś ma pecha bo jemu się auto popsuło.
    A ja chcę pochwalić markę Mercedes-Benz. Miałem szczęście mieszkać w Szwajcarii przez 30 lat.
    Jeszcze w latach 80-tych jeździłem BMW e 30, stare czasy. Następnie kupiłem używane pierwsze Mercedes-Benz C 220 W202 benzyna z ASB 4 biegi bardzo dobry samochód 3 lata użytkowania żadnej usterki. Następnie kupiłem nową klasę C kombi S 203
    6 cylindrów benzyna 3lata (leasing), żadnej usterki. Następnie nowy ML 320 benzyna, po dwóch latach padła przekładnia kierownicza po 100'000 km, gwarancja płaci. Następnie nowy C kombi S 204. Tym robiłem przeprowadzkę do PL. Na dachu było czasem 200 kg. A z Lugano do W-wy 1'500 km. I tak kilka razy. Przez ponad 3 lata padło tylko łożysko na tylnej osi. Dowiedziałem się w serwisie w Szwajcarii że to była typowa usterka w tym czasie wymiana na gwarancji bo w Szwajcarii Gwarancja 3 lata a samochód kosztuje mniej niż w PL. od czterech lat mam S 212 diesel. Na pierwszym przeglądzie  w Szwajcarii  wymienili wtryskiwacze mimo to że auto działało bardzo dobrze. Teraz mieszkam w PL i nie mam zaufania do ASO. Więc z bratem mechanikiem  robię sam przeglądy.
    I jeszcze jedna moja obserwacja: leje tylko w PL  ON na BP Ultimate. Aut konsumuje średnio 9 L/100 km. Jadę do Szwajcarii Leję tam Diesel zwykły bo innego nie ma i co? auto pali 7 a na autostradzie 6,5 L/ 100 km. Czy to znaczy że u nas ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
    Przepraszam że mój post jest w złym miejscu ale nie wiem gdzie jest dział z pochwałami. Pozdrawiam

  • #4 wysłana przez Remi dnia 25 Apr 2017
  • Może w Szwajcarii po prostu mandaty wyższe? ;-)
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu