Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez salvit dnia 19 Jun 2014
  • Jak się sprawdza stan zawieszenia airmatic?
  • #2 wysłana przez W212 dnia 19 Jun 2014
  • Ścieżkę przejedź - sprawność amortyzowania to sprawność jak innego amortyzatora, mniej niż 70-80% to można wtedy ostro dyskutować o cenie :)  
  • #3 wysłana przez salvit dnia 21 Jun 2014
  • Dzięki, będę sprawdzał auto u Dielera Mercedes-Benz (cena globalnego sprawdzenia 460 zł). Na pewno airmatic będzie sprawdzany. Nie wiedziałem od ilu % można się targować - teraz już wiem ...jeszcze raz dziękuję. Pozdrawiam - Maciej
  • #4 wysłana przez W212 dnia 21 Jun 2014
  • 80% to nie ma tragedii jeszcze ale najlepiej przetestujesz to jadąc po dziurawej drodze około 80-100km/h jak zauważysz że auto ma przy wybieraniu dziur tendencję do myszkowania tyłem lub przodem na prostej czy szczególnie po łuku to amortyzatory są raczej zużyte, można też to zauważyć np przy jeździe z małą prędkością 5km/h i gwałtowym zahamowaniu, jeśli auto zanurkuje przodem i wynurzy się szybko pozostawiając taki efekt kołysania jeszcze przez jakąś sekundę to również podejrzenie jest na zużyte amortyzatory. Pamiętaj że w airmaticu w środku jest zwykły amortyzator olejowy, jeśli auto trzyma poziom po dłuższym postoju to jest problem albo z nieszczelnością układu albo z jakimś miechem który pełni funkcję nijako sprężyny w tradycyjnym zawieszeniu. Jeśli auto opada po dłuższym postoju i się nie podnosi po odpaleniu to problem jest również z kompresorem airmatica. Pomimo tego tragedii nie ma jeśli okaże się coś nie tak. Wszystko można zregenerować w PL bądź kupić zamienniki np. Blisteina w dobrych cenach. Jeśli auto stoi prosto to koszt zregenerowania olejowych amortyzatorów wynosi około 1500zł za 4 szt. Moim zdaniem warto mieć airmatic - super sprawa!
  • #5 wysłana przez Michau dnia 22 Jun 2014
  • Wszystko można zregenerować w PL bądź kupić zamienniki np. Blisteina w dobrych cenach.
    Bilstein robi zamienniki oryginalnych miechów ?
  • #6 wysłana przez benzik dnia 22 Jun 2014
  • Jeszcze za swiezy model zeby byly zamienniki , jaki przebieg ma to auto ktore planujesz kupic ? Jesli ok.100 tys km , to narazie nie martw sie AIRMATIC, przy 200 tys dopiero siada to zawieszenie ,jedynie kompresor moze szybciej sie zuzyc...
  • #7 wysłana przez salvit dnia 23 Jun 2014
  • Dzięki za porady. Auto ma 146 tyś km. Pozdrawiam
  • #8 wysłana przez garwi dnia 15 Jul 2014
  • Witam posiadam airmatic w swojej 212. I tym że auto lekko przysiada i się podnosi nie należy się sugerować.
    Moje auto ma 30tyś km i od nowości jak otwieram auto to lekko się podnosi (minimalnie).
  • #9 wysłana przez autock dnia 18 Aug 2016
  • Witam serdecznie.
    Chce zakupić W212 2009r. 350 cdi z zawieszeniem airmatic. Byłem oglądać. Auto ma założone nowe zawieszenie (same poduszki) i sprzedający (pierwszy właściciel) mówi ze działa. Wsiadam do auta i dusze przycisk podnoszenia i auto podnosi sie ale ku mojemu zdziwieniu odzywa sie dosyć głośno kompresor. Auto podnosi sie. Wszystko działa. Ale co z tym głośnym kompresorem. I moje pytania:
    1) Tak powinno być ?? Jeśli nie to ile moge jeszcze zejść z ceny na nowy kompresor. Nowy bądź regenerowany.
    2) Czy moge jeździć takim autem ?
    3) Co w momencie kiedy kompresor padnie ? Można dalej jechac autem ?
    4) I czy ktoś ma adres mechanika bądź zakładu regenerującego taki układ w WLKP ?
    Przepraszam za pytania ale jestem laikiem w tych sprawach. To moje pierwsze pneumatyczne zawieszenie w aucie.
    Pozdrawiam
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu