Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Prezes1960 dnia 16 Nov 2023
  • Koledzy,mam według EPC amortyzatory tył A 2123204730 .Nie mogę znaleźć zamienników Sachs czy ktoś już to przerabiał i wie jaki jest numer Sachsa?
  • #2 wysłana przez sewan dnia 17 Nov 2023
  • JGS1276T. ZF sprzedaje już większość amortyzatorów pod marką TRW zamiast Sachs.
  • #3 wysłana przez Prezes1960 dnia 17 Nov 2023
  • Dzięki sewan,na Ciebie można zawsze liczyć. :)
  • #4 wysłana przez sewan dnia 17 Nov 2023
  • Nie ma sprawy. A oryginały i tak robi Monroe  ;D
  • #5 wysłana przez Prezes1960 dnia 18 Nov 2023
  • Wygląda na to że TRW to właściciel firmy Gabriel .Amorki francuskie,jaka ich jakość to nawet wujek google nie chce odpowiedzieć .Jedyne jakie znalazłem z bardziej znanych to Bilstein i te chyba zakupie choć nie są bardzo konkurencyjne z oryginałami .Co do Monroe to nie produkuje tylnych albo firma Mercedes-Benz zastrzegła sprzedaż "aftermarket". Oryginały to Sachs można poznać po numerze 80 1402 000 534 ,niestety nie są dostępne w sprzedaży tylko jako oryginał A212 320 47 30. ;D
  • #6 wysłana przez sewan dnia 18 Nov 2023
  • Masz jakieś przedpotopowe informacje. Gabriel to firma nieobecna praktycznie na rynku europejskim od 10-15 lat - ma zakłady w Ameryce Północnej i obsługuje obecnie wyłącznie ten rynek. I z tego co wiem, nigdy nie miała nic wspólnego z TRW. TRW należy do grupy ZF od kilku lat (czyli marki Sachs, Lemforder, BOGE i pewnie parę innych) i ZF jak pisałem sprzedaje obecnie większość amortyzatorów pod marką TRW a nie Sachs. Taka polityka jak widać. I Sachsy powoli znikają z rynku. Tak samo było z BOGE, którego zamienił właśnie Sachs.
    Co do Monroe, u mnie w W211, W212 były w oryginale z przodu i z tyłu. Ale np. w W202 i W169 były BOGE.
    Bilsteiny Mercedes-Benz montował oryginalnie 30 lat temu (był zresztą prekursorem montażu amortyzatorów jednorurowych w cywilnych autach).
  • #7 wysłana przez Driv3r dnia 18 Nov 2023
  • U mnie oryginalnie w W211 Sachs siedzi. W W202 Bilstein. Co generacja / klasa to inny dostawca....
  • #8 wysłana przez Prezes1960 dnia 21 Nov 2023
  • Wygląda na to że trzeba zamontować oryginał 1200 zł za sztukę lub jedyny ,w miarę znanej firmy ,alternatywny  TRW za około 300 zł za sztukę.Jest co prawda dziwna sprawa z numerem A212 320 4730 ,jak patrzymy na TRW i numer OEM to on jest w katalogu z innymi o końcowych cyfrach: 40 30, 39 30 itd ,natomiast te same numery występują w Sachs ale niema tego mojego 47 30  ::)
  • #9 wysłana przez sewan dnia 21 Nov 2023
  • Kup TRW, nie cuduj.
  • #10 wysłana przez Prezes1960 dnia 21 Nov 2023
  • To nie problem w tym że coś cuduje.Problem widzę w tym że TRW pasuje do wielu modeli a Sachs  dostępny na rynku wymienia te same numery co TRW a nie wymienia mojego numeru?!
  • #11 wysłana przez sewan dnia 21 Nov 2023
  • W katalogach tez są błędy :)
  • #12 wysłana przez Prezes1960 dnia 17 Dec 2023
  •  Kupiłem Sachsa z odpowiednikiem numeru A 2123204030.W EPC online numer ten zamienia się w A 2123204730.Wygląda na to że w  EPC 2018  niestety jest podany najnowszy numer bez żadnego odnośnika do poprzedniego numeru.Mam też wymienione poduszki tylne na Arnott,wymieniony został też "blok zaworów"który to rzekomo produkowany jest w Polsce pod nazwą SKV o numerze 93skv804 ,kosztuje on 325 zł.Przypomnę że mam tylko miechy na tylnej osi .Wszystko na razie dobrze działa .Przy okazji znaleziono przytarte rurki pneumatyczne i założono nowe za około 30 zł i .Mechanik pozakładał też dodatkowe osłonki na te przewody w miejscach newralgicznych .Swoją drogą dlaczego te przewody ulegają przetarciu ?!. Miałem już naprawianą lewą stronę teraz naprawiono prawą .
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu