Witam. Po pół roku użytkowanie pojawiła się pierwsza awaria. Mam s212 2010r , pompowany tylko tył. Jadąc powoli autem, w momencie dość ostrego skrętu w lewo zapalił się na liczniku komunikat "Multifunction". Po kilkuset metrach zjechałem na parking. Auto stało na równym, tył był bardziej podniesiony niż zazwyczaj, szczególnie lewa strona i nie zmieniło się to po dalszej jeździe i powrocie do domu. Kilka razy odpalałem auto w tym czasie, zazwyczaj było słychać po zamknięciu auta jak upuszcza nadmiar powietrza z tyłu, teraz tego nie ma. Po podpięciu na szybko pod komputer (autocom) jest stały błąd C155E - zawór nadmiarowy ciśnieniowy - przerwa w obwodzie. Podpowie ktoś jak namierzyć ten zawór, ewentualnie wiązkę do niego?
Dodam jeszcze, że wczoraj podnosiłem auto na lewarek, wymieniałem tarcze hamulcowe i tak się zastanawiam, czy to nie przyczyniło się do tej awarii, może coś się naderwało itp?
Komunikat zapalił się po około 6 kilometrach jazdy.
Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny. Pozdrawiam.