Remi ,zbiorniczek jest pod pokrywa silnika ,tą 6v,po lewej tu gdzie jest filtr oleju .Tuż obok ,to zakrętka z bagnecikiem.Co do pompy to tak bym nie szalał z tym przebiegiem,wiem jak pompa wygląda w środku i wiem że zależy to od materiałów zastosowanych przez producenta .Jak wspomniałem w W203 pompa pierwsza generacja to firma ZF ,co ciekawe często nawalały,drugi producent to jakiś "isofiks" czy jakoś tak,dokładnie nie pamiętam,ostatnie pompy to KAYABA podobno najlepsze??!.Co do naszych dam w 212 to na razie nic nie regenerowałem i chyba nie będę regenerował bo mam złe doświadczenia .Jeżeli regenerowane to z jakiejś większej firmy typu LAUBER.Małe zakłady to loteria a ja nie lubię hazardu szczególnie wtedy kiedy chdzi o bezpieczeństwo moje no i innych kierowców.W moim przypadku w 212 to nie wiem jak długo ubywał płyn ,teraz to sprawdzę ,nie widzę na razie nigdzie wycieku poważnego.