Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Grucha dnia 15 Feb 2018
  • Pacjent: S212 E550 2010r.
    Po nocy przód leży. Natychmiast po odpaleniu się podnosi i jest ok.
    Auto przez min. 3 miesiące nie użytkowane - transport z Japonii.

    Jak sądzicie, czy po rozruszaniu zawieszenia, rozjeżdżeniu wróci do normy? Czy raczej miechy do regeneracji?

    Wg info z Japonii (raczej wiarygodne źródło), przed aukcją wszystko było w najlepszym porządku.

    Pozdrawiam,
    Wojtek


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • #2 wysłana przez Kajtek1 dnia 15 Feb 2018
  • Jesli miechy maja 9 lat, to masz prosta odpowiedz. Jesli sa w dobrym stanie, to wlez z wodnym psikaczem pod auto i sprawdz wycieki.
    Dobre sprawdzenie systemu wymaga SD, ktory Ci powie czy to glowna linia traci cisnienie, czy miechy.
    Jesli sprezarka pompuje to w ciagu 3 minut, to mozesz z tym pojezdzic, ale po tym planuj remont sprezarki.
  • #3 wysłana przez Magicd dnia 16 Feb 2018
  • "Witaj w klubie" opadających aut...
    Czy możesz napisać więcej na temat awarii?
    Opadł raz? Opada codziennie?
    Stoi w nocy na dworze czy w ciepłym garażu?
    Ja mam kombi z drugiej połowy 2010 roku i mi opada losowo tył (czasem opadnie a czasem nie) o ile stoi na dworze i temperatura jest w okolicach zera.
    W garażu nie opadł nigdy. Z tym problemem walczę już od 2 miesięcy.

    P.S: Jutro będę robić 3-cie podejście próby wymiany wkładu osuszacza przy kompresorze licząc, że to rzeczywiście problem od wilgoci w układzie.
  • #4 wysłana przez Kajtek1 dnia 16 Feb 2018
  • Granulki osuszacza dobrze sie wypiekaja w piekarniku na 150C.
    System jest tak zaprojektowany, ze powietrze pompowane do miechow zostawia wilgoc w granulkach, a gdy samochod sie obniza, to wylotowe powietrze wyrzuca ta wilgoc na zewnatrz.
    Problem jest ze nawet minimalny wyciek powoduje ze wchodzace powietrze akumuluje wilgoc w osuszaczu, a powietrza ktore powinno to wyrzucac brak.
    Ja mialem maly wyciek powietrza w suchej Kalifornii i rozbieralem osuszacz po pol roku od poprzedniego wypiekania. Granulki ociekaly woda.
    Przy mrozach woda w systemie bedzie powodowac dodatkowe klopoty.
    Nie wiem czy W212 ma ulepszony program, ale w W211 mialem sytuacje ze samochod stojacy przez noc na silnym mrozie trzymal poziom. Niemniej po paru km, gdy prawdopodobnie sprezarka zamarzla, glupi komputer wypuscil powietrze z miechow i zapalila sie dyskoteka na liczniku.
  • #5 wysłana przez Grucha dnia 16 Feb 2018
  • Jutro jadę odebrać auto (póki co stoi na placu u pośrednika, który sprowadzał). Od niego mam info, że raz to zaobserwował. Po odpaleniu zaraz napompował. Chwilę pojeździli i następnego ranka stał podniesiony...
    Wygląda, że jednorazowo. Jak jutro przyprowadzę, to będę mógł przez kilka dni obserwować.


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu