Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez W212 dnia 04 Feb 2016
  • Klasa E w gamie Mercedesa była już trochę "przeterminowana". Poprzednie zmiany zostały wprowadzone w 2014 roku. Teraz klasa E jawi się na nowo z nową linią nadwozia, którą… bardzo dobrze znamy.

    (c.d.n)

  • #2 wysłana przez RAF77 dnia 04 Feb 2016
  • Nie podoba się.
    Szczególnie z zewnątrz.
    Jak w połowie rozpuszczony cukierek.
    Zero charakteru.
  • #3 wysłana przez W212 dnia 04 Feb 2016
  • Oj jak mi się W212 na początku nie podobało, a teraz, no cóż - podoba mi się bardzo bardzo :)  Przejdzie Ci RAF77 ;)
  • #4 wysłana przez RAF77 dnia 05 Feb 2016
  • Może i tak:-)
    Na dzień dzisiejszy, to mi używane e63 najbardziej się podoba.
    Ale dojrzewam do takiej decyzji.
    Głowa mówi, nie.
    Serce mówi, tak.
  • #5 wysłana przez dive_popo dnia 05 Feb 2016
  • ciekawe jak kombik, bo sedan jakos mi tym tylkiem nie imponuje
  • #6 wysłana przez mers212 dnia 05 Feb 2016
  • mi się sedan podoba, podobnie jak w212 przed liftem i po lifcie... co nie zmienia faktu, że jeśli chodzi o e klasy ostatnich lat (mówię TYLKO o sedanie), najbardziej mi się podoba poliftowa w211. Moim zdaniem piękny klasyczny sedan, niesamowicie elegancki jak na Mercedesa przystało. Ale jeśli chodzi o kombi... w211 mi się nie podoba, za to zakochałem się w mojej w212 :D
  • #7 wysłana przez XXARTE dnia 22 Nov 2016
  • Witam, poszukuje właścicieli samochodów W213 z wykupionym Comandem online - system informacyjno-rozyrwkowy z dostępem do internetu. Mianowice zakupiłem takowy pakiet technologiczny i do dzisiaj nie został uruchomiony internet. Sprzedawca w Mercedes Benz zapewniał że taki zestaw będzie posiadał. W dniu 31 sierpnia odebrałem pojazd z informacją że internet jeszcze nie działa ale w połowie września będzie coś wiadomo i tak jest do dzisiaj. Składałem reklamację to z łaską zaproponowano mi 1 voucher na przegląd auta i uwaga podpisanie porozumienia. Nie przyjąłem oferty i wysłałem wezwanie do zapłaty na kwotę 17300 czyli wartości pakietu technologicznego tylko w tej konfiguracji internet powinien być w aucie. Jestem na etapie pisania dwóch pozwów czy ktoś ma taki sam problem jak ja ? Wiem że to dotyczy wszystkich użytkowników nowego Mercedesa W213 - brak podpisanej umowy z T-Mobile na transmisję danych. Proszę się o zgłaszanie na forum myślę ze w grupie mamy dużo większe szanse na poważniejsze rekompensaty niż jakiś wyrwany z gardła przegląd wartości 600-700 zł. Zastanawiam się jak można coś sprzedawać skoro to nie działa ... szczerze czuję się oszukany ...
  • #8 wysłana przez W212 dnia 23 Nov 2016
  • No to faktycznie pojechali bo bandzie... przykro mi ale nie kojarzę nikogo z forum z w213 póki co.
  • #9 wysłana przez sworek dnia 20 Feb 2017
  • Miałem W213 przez dwa miesiące i znów przesiadłem się do swojego. Różnica jest ogromna, siedzenia, skrzynia design...





    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • #10 wysłana przez kudi29 dnia 30 Jul 2017
  • Ja mialem w planie przejscie na 213 w przyszlym roku ale cos ta zewnetrzna stylistyka mi nie pasuje albo juz sie tak bardzo przyswyczailem to swojego 212 albo nie lubie zmian
  • #11 wysłana przez scareface dnia 11 Feb 2019
  • Skoro mówimy o młodszym bracie to ma może ktoś E klasę z np 2017r. w kombi? Mówię teraz o najnowszym modelu klasy E.
  • #12 wysłana przez TOMKAMIN dnia 20 Nov 2019
  • Mam takowy nowy nabytek w nadwoziu kombi a dokładnie E53.
    Co do nadwozia i kabiny to projekt w sumie udany - dla mnie kabina obecnego W213  wewnątrz to najfajniejsze obecnie wnętrze - lepsze niż A6 czy BMW 5. Niestety przez głupie oszczędności niektóre sprawy denerwują. Jeden z przykładów? Przycisk ryglowania drzwi jest dostępny tylko po stronie kierowcy. Jeśli zostawimy pasażera w samochodzie a ten chciałby się zamknąć to musi sięgnąć do drzwi kierowcy, słaby pomysł. Po przejechaniu tym samochodem 20 tys km doszedłem do wniosku że kupiłbym jeszcze raz W213 ale nie w wersji E53 tylko np E400d. Dlaczego? Ano AMG przegięło z zawieszeniem. Na polskie drogi jest po prostu za twarde i przez to również hałaśliwe. W sumie dziwne bo przecież jest pneumatyka i można by to jakoś lepiej dostroić. Co do trybów sportowych nie czepiam się ale tryb comfort jest słaby - nie jest komfortowy, samochód w tym trybie też podskakuje na nierównościach zamiast je cicho gasić. Podsumowująć 20 tys przejechane tym autem:
    Zalety:
    1. Wnętrze kabiny - estetyka i ergonomia
    2. Widoczność z wnętrza
    3. Bezwibracyjna praca silnika
    4. Silnik w sumie na plus choć nie ma dołu jakiego bym oczekiwał
    5. Poczucie przestronności w kabinie
    6. Siedzenia i ich zakres regulacji
    7. Układ kierowniczy - super wyczucie
    8. Prowadzenie i jazda na idealnych drogach
    9. Układ kierowniczy mimo szerokich opon nie jest podatny na koleiny.
    10. Spalanie - jazd mix. w większości raczej nie wolno, krótkie odcinki i po mieście - można się zmieścić w 12 litrach
    11. Duży bak paliwa

    Wady:
    1. Zawieszenie - dla mnie za twarde na polskie realia. Karoseria cały czas "pracuje", Czuć każdą nierówność asfaltu. Na chwilę fajne, szczególnie na torze ale na codzień raczej męczy.
    2. Ze względu na twardość zawieszenia cierpi również akustyka wnętrza.
    3. Wydech mnie męczy - taki blaszany. Jak audio go podbija przy mocnym wciskaniu gazu to nawet mi się podoba ale to co standardowo słychać z tłumika wewnątrz słabe. Na zewnątrz sam wydech lepiej odpieram.
    4. Głupie oszczędności jak brak przycisku ryglowania w drzwiach pasażera.
    5. Mieszane ogumienie oraz brak możliwości zamówienia koła dojazdowego. Nie ma nawet miejsca żeby można było je schować pod podłogą w bagażniku.
    6. W kombi denerwuje mnie jeszcze odgłos otwierania się tylnej kamerki. W sedanie jest ok ale w kombi to słychać. Denerwuje mnie to szczególnie w korku jak jakiś samochód podjedzie z tylu za blisko i system sam tą kamerkę otwiera.
  • #13 wysłana przez RAF77 dnia 17 Feb 2023
  • Oj jak mi się W212 na początku nie podobało, a teraz, no cóż - podoba mi się bardzo bardzo :)  Przejdzie Ci RAF77 ;)
    Patrz. 6 lat minęło i przeszło mi
    Jednak miałeś rację.

    Jutro jadę po w213 e400d.
  • #14 wysłana przez W212 dnia 17 Feb 2023
  • Zazdroszczę i gratuluję - pochwal się nowym nabytkiem :)
  • #15 wysłana przez RAF77 dnia 17 Feb 2023
  • Mój sedan W212 E250d zaliczył dzwona na autostradzie, ponad rok temu. Jakoś dawaliśmy radę przez ten czas z jednym atutem ale przyszedł czas że trzeba kupić drugi. Jeździłem testowo BMW 530d i BMW 740d i w pierwszym mi za ciasno w fotelu, w drugim znowu śliskie te fotele skórzane, nie ma trzymania na boki i jakaś taka landara, ta 7mka .
    Stwierdziłem, że jednak będzie znowu E klasa sedan.
    Szczególnie zainteresował mnie ten nowy silnik R6, diesel.

    A W207 E350 w benzynie, nadal mi służy.
  • #16 wysłana przez W212 dnia 17 Feb 2023
  • O... to długą drogę przebyłeś, ciekawe doświadczenia. Fajnie że wracasz do Mercedesa. Zżera mnie ciekawość z pytaniem o ogłoszenie, które Cię zainteresowało. Podrzucisz?
  • #17 wysłana przez RAF77 dnia 17 Feb 2023
  • Już usunęli ze strony, bo wpłaciłem zaliczkę.
    Jest to E400d AMG line, premium plus, czarny.

    W207 e350 ze mną był i jest cały czas, więc nie wiem czy można to nazwać powrotem. Te jazdy BMW, to tylko testowe były.
    Jakoś tak, najlepiej się czuję w Mercedesie E klasy.

    Coupe jest super na codzienne dojazdy do pracy, na zakupy itp. ale nie nadaje się na długie trasy (z UK do Polski), za twarde, za bardzo nim "trzepie", jak autostrada nierówna.

    Pomijając fakt, że ogólnie potrzebny nam drugi samochód, to musi być w miarę wygodny samochód, stabilny na tarasie a takie jest właśnie sedan E class.
  • #18 wysłana przez RAF77 dnia 18 Feb 2023
  • Dzisiejszy zakup.

    Przejechałem 350km drogi powrotnej z komisu, głównie autostrada. No bajka. Z 140 do 180 to w mgnieniu oka się zbiera.
    Spalił 24 litry na 215mil. Trzeba policzyć spalanie. (Jechałem dość szybko).

    To wychodzi 7L na 100km.
    Kuźwa, mało pali.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu