Tak wlasnie. Potrzebny bedzie modul N25/7 oraz 2 wiazki - jedna 4 przewodowa (+, -, CAN +, CAN -) plus idzie od tylnego SAMa z bezpiecznika 65, minus koło SAMa, CAN wpinasz w szyne w korycie na progu w nogach kierowcy pod dywanem (nr wiązki A2125403808 ok 100PLN w ASO) oraz druga która idzie od modulu do wtyczki na kolumnie kierowniczej, w ktora wpinany jest pająk - A2125402435 ok 50zl w ASO (nie pamietam ktore PINy w tej wtyczce (bodajże 7 i 8 ) ) ale sprawdze jak już bedziesz to robil. Pozostaje kwestia kiery. Jeżeli jest poliftowa od 2014r to będziesz musiał jeszcze szukać modulu do niej o numerach A2184640317 (modul w samej kierownicy ten z plytka do klaksonu występujący w kierach 3 ramiennych w latach 2012-2013) bo ten co w niej jest nie będzie działał gdyż od 2014r zrezygnowano z modulu N25/7 i zasilanie do kiery idzie bezpośrednio z tylnego SAMa. Plusem jest to ze większość kier 3 ramiennych z rocznikow 2012-2013 będzie miala ten modul nawet jak nie będzie podgrzewana (u mnie tak było) - oprócz kier AMG i SPORT bo one nigdy nie występowały z grzaniem. I to wsio... proscizna:))
Odnośnie silniczka wibracji - w trojramiennej jest on umiejscowiony na dole kiery (fotka) a czy pasuje od 4 ramiennej być może tak - nie wiem szukając auta szukalem od razu z trojramienna - 4 ramienna to wizualna pomyłka