Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez rudy dnia 16 Apr 2020
  • Witam,

    Mam problem ze swoim E250CDI z 2010r. Konkretnie problem z nawiewem, po pierwsze nawiew na tył przez środkowy tunel zawsze jest gorący, niezależnie od ustawionej temperatury zarówno tej z przodu jak i z tyłu, oraz od podziału stref.

    Ponadto przez środkowy nawiew przedni przepływ powietrza jest niewielki niezależnie od ustawień i przy ustawieniu LO leci lekko ciepłe powietrze, kiedy przez boczne nawiewy leci zimne.

    Po podłączeniu do komputera (niestety nie SD) wyskoczyły następujące błędy:
    1. B10B387 - Dogrzewacz - brak komunikatu
    2. B112787 - Czujnik jakości powietrza - brak komunikatu

    Pomożecie w temacie? Czy te problemy z nawiewem to jest problem czujnika jakości powietrza? Jeżeli tak to jak go sprawdzić i gdzie on się znajduje?
  • #2 wysłana przez sewan dnia 16 Apr 2020
  • Niezależnie od błędów - tego typu problemy z reguły związane są z zaworami regulacyjnymi na podszybiu.
  • #3 wysłana przez Krzyszf dnia 18 Apr 2020
  • Cytuj
    Po podłączeniu do komputera (niestety nie SD) wyskoczyły następujące błędy:
    1. B10B387 - Dogrzewacz - brak komunikatu
    2. B112787 - Czujnik jakości powietrza - brak komunikatu

    brak komunikatu ,to raczej chyba brak odczytu z modułu, a nie błąd, masz dogrzewacz ?
    W 212 nie ma chyba czujnika jakości powietrza.
  • #4 wysłana przez rudy dnia 24 Apr 2020
  • brak komunikatu ,to raczej chyba brak odczytu z modułu, a nie błąd, masz dogrzewacz ?
    W 212 nie ma chyba czujnika jakości powietrza.

    Podobno mam ale jest uszkodzony i podobno to standard, więc nic z tym nie będę robił.

    Czujnik jakości powietrza też mam, i był uszkodzony, ale nie miało to wpływu na działanie nawiewu na tył. W V6 CDI z tego co wiem nie ma tego czujnika.

    U mnie problem był w jakieś dźwigience w nagrzewnicy, naprawione i działa :)  
  • #5 wysłana przez dobrzan dnia 25 Jun 2022
  • Niezależnie od błędów - tego typu problemy z reguły związane są z zaworami regulacyjnymi na podszybiu.

    Mimo, że stary temat to go odgrzeję bo to samo mi się dzieje...
    Sewan masz może numery tych zaworów na podszybiu?
  • #6 wysłana przez sewan dnia 26 Jun 2022
  • Podaj VIN, bo to zależy od wersji. Niektóre mają zintegrowane sterowanie w nagrzewnicy.
  • #7 wysłana przez dobrzan dnia 26 Jun 2022
  • WDD2122931A678173
  • #8 wysłana przez sewan dnia 26 Jun 2022
  • Tak myślałem, masz to samo auto co ja. Zawory masz zintegrowane z nagrzewnicą. Steruje nimi silnik krokowy A2219066900 i to jest jedyna wymienna część.
  • #9 wysłana przez dobrzan dnia 26 Jun 2022
  • Dzięki.. czyli spodziewać się efektu po jego wymianie czy nie? też miałeś ten sam problem w swoim?
  • #10 wysłana przez sewan dnia 26 Jun 2022
  • Na SD trzeba zrobić test i zasterować. Wszystko wyjdzie.
    Miałem to samo, ale w W211.
  • #11 wysłana przez dobrzan dnia 26 Jun 2022
  • Spoko tak zrobię - dzięki za radę. W 211 mam 600tys nalotu i nigdy z tym nie było problemu, w 212 jest 300 i jest problem, a nawet nie wiem od kiedy.
    Kurcze ciągle boli mnie to, że nie zdecydowałem się na zakup SD parę lat temu uuuhh..
  • #12 wysłana przez sewan dnia 27 Jun 2022
  • Mam SD do sprzedania jak byś chciał.
  • #13 wysłana przez dobrzan dnia 28 Jun 2022
  • Komplet z oprogramowaniem i lapkiem?
  • #14 wysłana przez 0okm dnia 28 Jun 2022
  • Dogadacie się na prywatnych wiadomościach. W razie czego masz sprawdzoną alternatywę i działającą za 100 zł. Poszukaj sobie pod hasłem Openport.

    Wracając do tematu, to u mnie był podobny problem. Z jednej tylnej kratki nawiewu cały czas leciało piekielnie ciepłe powietrze. Okazało się że cięgno regulujące ciepło/zimno spadło z silniczka które tym steruje. Wystarczyło zapiąć ponownie. Dostęp od strony przestrzeni na nogi i schowek pasażera. Naprawa za 0 zł bez używania komputera.
  • #15 wysłana przez dobrzan dnia 28 Jun 2022
  • Tak to jest jak się pisze na telefonie.. nie spojrzałem i byłem przekonany ze piszę do Sewana PW.

    Dzięki za info - sprawdzę sobie te opcje i będzie wiadomo. Dam znać co poległo
  • #16 wysłana przez dobrzan dnia 11 Jul 2022
  • Wczoraj w końcu dobrałem się do tego miejsca - faktycznie cięgno spadło. Niestety zakładając je czuć, że jest już wyrobione i nie zatrzaskuje się tak jak powinno. Po założeniu i zasterowaniu silniczkiem tak jak podejrzewałem - spadło ponownie. Pozostała albo rzeźba albo używka wraz z nagrzewnicą (ostateczność). Okazało się ze ASO ma zestaw dźwigienek - A2048300233. Koszt niestety ok 200zł... no ale co zrobić - zamówiłem.
  • #17 wysłana przez dobrzan dnia 18 Jul 2022
  • Odebrane, wymienione, wszystko działa i w końcu jak z tyłu 16 stopni nastawione to leci zimno - ogólnie polecam wszystkim co mają 3 strefową klimę (w 2 strefowej nie ma tego cięgna i są 2 silniczki) ten najprostszy lecz nie najtańszy sposób naprawy - ja nie lubię rzeźby więc nie rzeźbiłem. Zobaczymy ile polata
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu