Mercedes W212 - Forum techniczne > Ciekawostki i opinie o W212

Typowe usterki OEM651 - czar pryska

<< < (3/3)

jajcek2:
Juz nawet nie pisalem nic w tym watku bo auto oczywiscie zdecydowalo sie po raz kolejny umilic mi zycie i uszczuplic znaczaco portfel....Po wymianie kolektora dolotowego okazalo sie ze wymiana przewodow odprowadzajacych paliwo do zbiornika nie naprawaila pojawiajacego sie co jakis czas wycieku ropy....po dluzszych poszukiwaniach zauwazylem , raczej uslyszalem dziwny dzwiek dochodzacy z okolic wtryskow (dziwek jak przy otwieraniu gazowanego napoju) i ku mojemu zdziwieniu ....zauwazylem paliwo wydostajace z okolic 2 wtrysku. Okazalo sie ze dwa wtryski byly pekniete !! w 10 letnim Mercedesie z przebiegiem ponizej 190 tys km !! Jakosc i trwalosc tych samochodow nie odbiega znaczaco od znacznie tanszej konkurencji...Tak wygladaly 2 wtryski Delphi ktore nie przejechaly jeszcze 190 tys km !!

Remi:
A nie było jakiejś akcji serwisowej na wymianę wtrysków Delphi?

jajcek2:
byla byla i z tego co mi wiadomo moje auto bralo w niej udzial :-) i prosze.....

Remi:
No to tym bardziej dziwne...
Ja się o tą akcję dopytywałem w swoim, ale mojego to ponoć nie dotyczyło...
W sumie nawet nie wiem jakie mam wtryski...

jajcek2:
Przy zakupie auta dowiedzialem sie od poprzedniego wlasciciela , ze auto mialo wymienione dwa wadliwe wtryski w Mercedesie na gwarancji , zapytal wtedy dla czego nie wszystkie cztery i odpowiedizano mu ze pozostale dwa utrzymaja fabrycznie nowe parametry. Takie info dostalem natomiast nie weryfikowalem tej wiadomosci w Mercedes-Benz. Odkad auto jest w moim posiadaniu wszystkie wtryski wymienione , najpierw 3 i 4 cylinder jakies dwa i pol roku temu przy przebiegu ok 85-90 tys Mil  i kolejne dwa 3 tygodnie temu na 1 i 2 cylindrez przy przebiegu 116tys Mil.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej