No przecież, że jest bezpiecznik.
Skoro kolega wie, że jest taki bezpiecznik, szkoda,że nie poinformował drugiego kolegi , gdzie jest ten bezpiecznik
Każde urządzenie zewnętrzne jest zabezpieczone.
Przeważnie na jednym bezpieczniku jest podpięte kilka obwodów ,a wiec usuwając bezpiecznik pozbawimy zasilania innych układów, akurat w tym przypadku jest tylko jeden układ.
Każdy układ można dezaktywować po stronie sterowania lub też wyjściowej, tylko usuwając bezpiecznik , dalej układ webasto będzie aktywny , jedynie usuwając bezpiecznik pozbawimy napięcia na jego wyjściu.
Znalazłem bezpiecznik na schemacie, w tylnej skrzynce numer 75 - 20A. Po wyciągnięciu bezpiecznika problem z włączającym się Webasto nie występuje.
20A to duży prąd , układ na pewno jest sterowany przekaźnikiem ,który będzie aktywny i pobierał prąd jak i cały układ sterowania.
Tradycyjny przekaźnik elektromagnetyczny o obciążalności styków 16 A/250 V i z cewką 12 V pobiera około 0,4...0,8 W, aby zamknąć zestyki i utrzymać je zamknięte
Jeśli jakiś obwód mamy aktywny w samochodzie, nie dojdzie do uśpienia układu i pobór prądu spoczynkowego będzie dużo większy. Po kilku dniach , może dojść do rozładowania akumulatora, a ciągłe jego doładowywanie alternatorem skutkuje większym zużyciem paliwa.