Dzięki kolego Kajtek1 pogrzebałem jeszcze w sieci potem sprawdziłem w menu serwisu auta i co się okazuje,że nie mam w każdym kole czujników choć dopiero to się okaże po zmianie kół...znalazłem na tym forum bardzo ciekawy opis
https://www.w212.pl/kola-dyfer-i-przeniesienie-napedu/czujniki-cisnienia-w-kolach/Własnie tu wyczytałem,że jeśli po wejściu do menu serwis nie mam wskaźników ciśnienia w każdym kole to znaczy,ze nie mam w każdym kole czujników tylko tzw. "TIRE PRESSURE LOSS WARNER"
Jeśli tak jest to chyba nawet lepiej..mylę się czy nie?
A jeśli jeszcze chodzi o historie mojego auta to dość dokładnie to sprawdziłem na początku było to dla mnie nie do uwierzenia,ale...po sprawdzeniu po numerach rejestracyjnych a potem po numerze vin bylem już prawie pewny a tak na 100% upewniłem się gdy wsiadłem do tego auta..wyglądał jak nowy zero czegokolwiek zużycia a zapach jak w nowym aucie..
Po dokładnym sprawdzeniu z zewnątrz na prawdę trudno było się do czegokolwiek przyczepić,ale zanim po niego pojechałem troszkę poczytałem w sieci jak to jest z tymi modelami...trochę nie pasowało mi,że inny jest przód,ale jak się okazało 2013 roku seria E przeszła lifting własnie zmienił się przód..a jeśli chodzi o wyposażenie to na prawdę naczytałem się o tym ,że hoho ciężko jest z tym wg dojść.
Teraz już jestem dużo "mądrzejszy",ale wciąż się uczę..
Kupują to auto wiedziałem,ze ma CAT czyli po lekkiej przygodzie jak się okazało w samochodzie była wybita przednia lampa i zarysowany zderzak. Właściciel pokazywał mi zdjęcia jak jego pracownik właśnie wiózł do ślubu młodą parę no,ale jakiś pacan wyjechał mu...ot i taka historia..
Poniżej są fotki mojego auta...czy ktoś z Was posiada własnie taki model?