Autor Wątek: E 350 CDI  (Przeczytany 155 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jedker

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Pomógł +0/-0
    • Zobacz profil
  • Samochód: CL203
E 350 CDI
« dnia: 08 Wrzesień 2019, 11:31 05s »
Witam, mam zamiar zakupic E klase z silnikiem Diesla V6 265Km i chcialbym sie dowiedziec czy to dobry wybor jesli chodzi o awaryjnosc... Czy moze ktos poleci jakis lepszy silnik? Na poczatku myslalem tez o benzynie 1.8 lecz to chyba za mala moc jak na ten samochod... Co sadzicie?

Offline Dufin

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 19
  • Pomógł +1/-0
    • Zobacz profil
Odp: E 350 CDI
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Wrzesień 2019, 13:09 10s »
Silnik 265 km to według mnie dobry wybór, bo to ostatni model bez AdBlue. To też ostatni silnik z podwójnym łańcuchem rozrządu, który raczej nigdy nie będzie wymagał wymiany. Należy uważać aby go nie "zamulić", czyli należy go też wkręcać na wysokie obroty. Poszukaj też wersji z napędem na 4 koła, to zupełnie inna jazda.

Offline Ramzes

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Pomógł +1/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 E350 CDI 3.0 V6 4MATIC AIRMATIC
Odp: E 350 CDI
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Wrzesień 2019, 20:57 25s »
Mam takie auto od ponad dwóch lat, faktycznie to dobre auto :) uważaj bo drogi w serwisowaniu i naprawach. Jak się zdecydujesz to szukaj tylko pewnego auta, ja kupiłem u dilera, klient zostawiał swój i brał nowego. Nie kupuj u handlarzy i aut sprowadzonych. Pamiętaj, DOBRE AUTO BĘDZIE DROGIE. Nie serwisuj go u mechaników w garażach, szukaj specjalisty od Mercedesa.

Offline Driv3r

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 141
  • Pomógł +2/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: S211 E320 CDI Avangarde lift Sports Package
Odp: E 350 CDI
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Wrzesień 2019, 10:00 33s »
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba w 2012 silnik przeszedł modernizację, i oczywiście "ulepszono" go zastępując podwójny łańcuch rozrządu, pojedynczym. Sprawdź po VIN jaki łańcuch zawiera egzemplarz który Cie interesuje.
Straszną bzdurą jest jednak to, że piszecie tutaj, że ten podwójny w tym silniku nigdy nie podlega wymianie. Niestety jest odwrotnie-
start-stop, long-life i LOW-SAPS nie pomagają w przedłużeniu jego żywotności.


 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!