Autor Wątek: E 350 CDI  (Przeczytany 448 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jedker

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Pomógł +0/-0
    • Zobacz profil
  • Samochód: CL203
E 350 CDI
« dnia: 08 Wrzesień 2019, 11:31 05s »
Witam, mam zamiar zakupic E klase z silnikiem Diesla V6 265Km i chcialbym sie dowiedziec czy to dobry wybor jesli chodzi o awaryjnosc... Czy moze ktos poleci jakis lepszy silnik? Na poczatku myslalem tez o benzynie 1.8 lecz to chyba za mala moc jak na ten samochod... Co sadzicie?

Offline Dufin

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Pomógł +1/-0
    • Zobacz profil
Odp: E 350 CDI
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Wrzesień 2019, 13:09 10s »
Silnik 265 km to według mnie dobry wybór, bo to ostatni model bez AdBlue. To też ostatni silnik z podwójnym łańcuchem rozrządu, który raczej nigdy nie będzie wymagał wymiany. Należy uważać aby go nie "zamulić", czyli należy go też wkręcać na wysokie obroty. Poszukaj też wersji z napędem na 4 koła, to zupełnie inna jazda.

Offline Ramzes

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Pomógł +1/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: W212 E350 CDI 3.0 V6 4MATIC AIRMATIC
Odp: E 350 CDI
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Wrzesień 2019, 20:57 25s »
Mam takie auto od ponad dwóch lat, faktycznie to dobre auto :) uważaj bo drogi w serwisowaniu i naprawach. Jak się zdecydujesz to szukaj tylko pewnego auta, ja kupiłem u dilera, klient zostawiał swój i brał nowego. Nie kupuj u handlarzy i aut sprowadzonych. Pamiętaj, DOBRE AUTO BĘDZIE DROGIE. Nie serwisuj go u mechaników w garażach, szukaj specjalisty od Mercedesa.

Offline Driv3r

  • Forumowicz
  • ***
  • Wiadomości: 148
  • Pomógł +2/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: S211 E320 CDI Avangarde lift Sports Package
Odp: E 350 CDI
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Wrzesień 2019, 10:00 33s »
Nie pamiętam dokładnie, ale chyba w 2012 silnik przeszedł modernizację, i oczywiście "ulepszono" go zastępując podwójny łańcuch rozrządu, pojedynczym. Sprawdź po VIN jaki łańcuch zawiera egzemplarz który Cie interesuje.
Straszną bzdurą jest jednak to, że piszecie tutaj, że ten podwójny w tym silniku nigdy nie podlega wymianie. Niestety jest odwrotnie-
start-stop, long-life i LOW-SAPS nie pomagają w przedłużeniu jego żywotności.


Offline sahara47

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Pomógł +0/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2120471A747758
    • Zobacz profil
  • Samochód: E250
Odp: E 350 CDI
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Październik 2019, 18:48 07s »
Mam E250 1,8 benzynę 205 KM. Poprzednio jeździłem W211 E320 204 KM benzyna R6, potem E270 CDI 177 KM R5, następnie E320 CDI V4 4Matic. Kupowałem auto i szukałem V6 trafiłem na dobrze wyposażoną 250. V6 były albo mocno zajechane albo jakieś "łatane". Wziąłem 250 bo na jeździe próbnej było spoko. Sprawdziłem w Mercedes-Benz i był bez zarzutów. Przebieg sie zgadzał z tym co miał Mercedes-Benz w swoim systemie. Bardzo mile zaskoczyła mnie dynamika tego silnika. Nie kopie jak V6 CDI ale przyspiesza płynnie i bardzo dynamicznie. Do setki jedzie nie całą sekundę wolniej ale bardzo łagodnie bez kopania w plecy. Prędkość ponad km/h też z dużym zapasem. Skrzynia 7G jak poprzednie pięcio biegowe G5 chodzi idealnie. Polecam ten model bo można znaleźć dużo bardziej zadbane i mniej wyjechane.

 

Reklamy nie są złe! Dzięki nim to miejsce w Internecie istnieje. Wyłącz oprogramowanie blokujące reklamy. Dzięki!