Nie kapuje tu logiki - 177KM z dwoch litrow jest beee, a ponad 200KM z 2.2 litra juz OK? Ze niby mniej wyzylowany?

Dzis takie standardy sa w dieslach, z 2-2.2 robia od ok. 140 do grubo ponad 200.
A wracajac do tematu - dylemat mialem podobny w maju: E, A6 czy 5-tka, w zapasie Lex GS 300h. Mercedes-Benz najbardziej komfortowy z trojki niemieckiej, BMW sie lepiej prowadzi, bardziej precyzyjnie. Obsluga auta - Mercedes-Benz najprostszy, najbardziej intuicyjny. Skrzynia 7G potrafi sie pogubic, ale to nadal jednosprzeglowa, wiec tak ma byc. Zakladam, ze brat szuka automata. Tu Audi z S tronic i Multitronik bym odpuscil natychmiast. Poczytajcie o tych skrzyniach, dramat moze byc, a mowimy a zakupie auta juz leciwego (2008), czyli z realnym przebiegiem grubo ponad 100.000, pewnie blizej 200.000 (to ile bedzie wskazywal licznik to bez znaczenia

).
Podobne obserwacje mam z testow aut malych. Dla corki kupujemy i wybor tez padl na MB, A klasa w benzynie. Duzo lepszy komfort niz konkurencja i rewelacyjna skrzynia dwusprzeglowa. Silniki benzynowe bardzo elastyczne.