Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez dom31 dnia 22 Jan 2024
  • Zastanawiam się nad usunięciem zaworu EGR i wszystkich rur z nim powiązanych.
    Czy ktoś z Was przeprowadzał operację jego wyrzucenia i czy było to czasochłonne?
    Wiem, że silniki M271 evo na rynek amerykański, rosyjski były pozbawione tego zaworu, a to oznacza, że silnik musi posiadać fabryczne zaślepki/inne wężyki.
    Czy ktoś posiada ilustracje z wersją silnika na rynek amerykański? W USA ten silnik był montowany między innymi w Mercedesie W204 i nie występował w W212.
    Załączniki poglądowe
  • #2 wysłana przez dom31 dnia 24 Jan 2024
  • Z instrukcji silnika Mercedesa wynika, że jest to jednak system powietrza wtórnego, który podgrzewa katalizator przy starcie silnika.
    W katalogu części pojawiają się jednak nazwy typu zawór EGR.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu