Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Dudi_1980 dnia 06 Nov 2022
  • Witam, S212 250CGI 2014r. Od jakiś 2-3 tygodni zauważyłem, że po zaparkowaniu auta w garażu (najczęściej auta nie zamykam), coś buczy czy wyje z okolic maski. Dawniej chyba też tak było, ale bardzo krótko. Teraz trwa to bardzo długo. Dziś osłuchałem dokładnie i jestem na 99% pewny, że wyje z obu reflektorów. Jeśli auto zamknę z pilota to dźwięk ustaje.
    Dodatkowo wczoraj rano znalazłem moje autko z tylnym zawieszeniem opadniętym.... Na opadnięcie potrzebuje całej nocy. Kilka godzin to wytrzyma, albo bardzo powolutku opada i nie zauważam. Po odpaleniu pompuje i jest ok. Już czytałem na forum o tych wężykach, wtyczkach itd więc będę to sprawdzał i mam nadzieję, że to tylko tyle. W każdym razie zastanawiam się czy to wycie z reflektorów nie jest od jakiś silniczków od poziomowania reflektorów jak zawieszenie tylne źle pracuje? Błąd od zawieszenia, na komputerze wychodzi "5568 - Height deviation from control position, rear right" i tak samo z lewym. Może komputer auta dostaje błędne dane z zawieszenia i ten układ poziomowania reflektorów wariuje?  Zastanawiam się również czy jak auto stoi w garażu i powoli obniża się zawieszenie to czy te "reflektory" znowu wyją? Co jakiś czas się to włącza mimo zgaszonego auta? Bo po otwarciu drzwi czasem, nie zawsze, się włącza.
  • #2 wysłana przez Remi dnia 06 Nov 2022
  • Nie chcę Cię martwić, ale raczej szykuj się na wymianę miechów...
    Ale na forum jest link, można kupić w całkiem rozsądnych pieniądzach nowe.
  • #3 wysłana przez Dudi_1980 dnia 07 Nov 2022
  • Twierdzisz, że raczej mieszki, nie ten jakiś wężyk co się przeciera? I z tym związana jest ta praca reflektorów?
  • #4 wysłana przez ak1952 dnia 09 Nov 2022
  • Mam zwykłe zawieszenie i też buczy z reflektorów w moim  !! Mechanik co robi tylko Mercedesy powiedział mi ,że to wentylatory chłodzą jakiś przetwornice. mam auto z 2015r. Pozdrawiam.
  • #5 wysłana przez Remi dnia 10 Nov 2022
  • Twierdzisz, że raczej mieszki, nie ten jakiś wężyk co się przeciera? I z tym związana jest ta praca reflektorów?
    Co do pracy reflektorów to się nie wypowiem, ale opadanie auta to raczej miechy...
  • #6 wysłana przez Dudi_1980 dnia 10 Nov 2022
  • Ciekawe jest to, że po zaparkowaniu w garażu buczało, szukałem, słuchałem, przestało. Chwilę jeszcze oglądałem pod maską bo jest mały wyciek, chyba z koła pasowego od wałka, potem otwarłem drzwi kierowcy i znowu zaczęło buczeć/wyć. I to już dość długo. Nie patrzyłem na zegarek ale czekałem, czekałem i czekałem aż straciłem cierpliwość i poszedłem do domu. Potem wróciłem i już cisza była więc długo to trwało. Skoro wentylatory i jakieś chłodzenie, to powinno działać do czasu schłodzenia i potem się już nie włączać bo temperatura jest ok. Dlatego mnie to zdziwiło. W przyszłym tygodniu mam umówiony serwis i napisze wtedy co się działo i co się dowiedziałem. Generalnie umawiając się, też usłyszałem, że pewnie miechy, ale pocieszenie że przynajmniej nie takie za 1700zł ale dużo taniej. Jaki serwis to napisze po naprawie. Ale znany w Krakowie serwis tylko mercedesów i nie ASO. Już z niego korzystałem. A i te miechy nie żadne chińskie. Choć kto wie gdzie produkowane... Jak się coś dzieje to zawsze parami.  Kapie mocno olej. Jeszcze będę szukał, ale wydaje mi się że z koła pasowego. Nie mam kanału i tak kombinuje trochę od spodu trochę z góry. Mało miejsca żeby głowę wsadzić. Myłem i po jeździe patrzyłem. Za kołem się raczej zaczyna. Inna przypadłość, ale  tu się dowiedziałem że ponoć 90% egzemplarzy tak ma, zaworek na odmie. Wychodzi błąd po podłączeniu kompa. Może dużo faktów tu łącze, ale może komuś się przyda. Z tą odmą nie ma co w panikę wpadać. I jeszcze jedno. Był czas, że zmieniałem auta co niecały rok. Różne, suwy też były. Ale Mercedes, zwłaszcza E, W212, to jest rewelacja. Kombi dla rodziny. Benzynka E250 rewelacja. Jak ja kocham Merce :)
  • #7 wysłana przez Krzyszf dnia 14 Nov 2022
  • Cytuj
    Witam, S212 250CGI 2014r. Od jakiś 2-3 tygodni zauważyłem, że po zaparkowaniu auta w garażu (najczęściej auta nie zamykam),

    Tak tylko dla przypomnienia  :)

    Nie zamykanie auta z pilota powoduje zwiekszony pobór prądu. Po kilku dniach możemy nie ,,odpalić,, auta i częściowo rozładowany akumulator będzie doładowywany w czasie jazdy ,a to zwieksza zużycie paliwa  :'(
  • #8 wysłana przez ak1952 dnia 14 Nov 2022
  • Witam.
    To jest prawda z tym zamykaniem auta, tylko w swoim garażu się tego nie stosuje bo i po co !!!
    Pozdrawiam.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu