Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez mariusz59 dnia 21 Jan 2023
  • Witam serdecznie.
    Jako nowy forumowicz pragnę wszystkich serdecznie pozdrowić.
    Problem dotyczy Mercedesa W212, 250 CGI, silnik 271.
    Po całkowitym remoncie głowicy został wymieniony łańcuch rozrządu z fazatorami.
    Przejechałem góra 100 km i pojawił się chek z błędami P0017(62) i P0014(77). Błąd skasował się po czwartym uruchomieniu silnika.
    Mam pytanie czy to normalne czy też mam skoczyć do gardła mechanika.
    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
  • #2 wysłana przez mariusz59 dnia 17 Feb 2023
  • Witam ponownie. Brak odpowiedzi w moim temacie sugeruje niezłą zagwostkę.
    Od remontu użytkuję samochód co dziennie i błędy nie występują. Zauważyłem natomiast, że olej został wymieniony ale filtr oleju już nie. Filtr czarny z opiłkami metalu. Wymieniłem filtr.
  • #3 wysłana przez mariusz59 dnia 05 Mar 2023
  • Błąd zaworów wydechowych P0017(62) znowu się pojawił przy małej prędkości i niskich obrotach po czym sam skasował. Po przejechaniu kolejnych kilometrów powtórka.
  • #4 wysłana przez majkel84 dnia 06 Mar 2023
  • Kolego, najlepiej sprawdzić jeszcze raz ten rozrząd jego ustawienie, czy wymieniłeś również napinacz ??pytam bo spotkałem się z tym że potrafią zrobić rozrząd ale napinacz dać stary.
    Na w204 jest podobny temat gdzie problemem były wytarte już chyba wałki rozrządu, przynajmniej ich wymiana pomogła.
    Co ile był wymieniany olej w twoim motorze..??
  • #5 wysłana przez Krzyszf dnia 06 Mar 2023
  • Cytuj
    Zauważyłem natomiast, że olej został wymieniony ale filtr oleju już nie. Filtr czarny z opiłkami metalu. Wymieniłem filtr.

    Lepiej wymień mechanika ,jak robi takie rzeczy  :)
  • #6 wysłana przez majkel84 dnia 06 Mar 2023
  • A opiłki metalowe w filtrze oleju to niezbyt dobra wróżba
  • #7 wysłana przez mariusz59 dnia 07 Mar 2023
  • Został wymieniony kompletny rozrząd łącznie z napinaczem, ślizgami. Olej wymieniany + płukanki co 5 - 7 tyś. Silnik jak z fabryki.
    Opiłki w filtrze mogły być skutkiem pęknięcia prawego ślizgu, która to sytuacja zafundowała mi remont głowicy. Wałki były oglądane. Co do zmiany mechanika, to nie zbieramy na tym forum Pokemonów. Cała naprawa jest na gwarancji i nie odpuszczę, ale też w tym wszystkim tkwi szczegół o który pytam. Gdyby ten błąd występował stale ale on raz jest a po pewnym przebiegu znowu się pojawia.
  • #8 wysłana przez mariusz59 dnia 08 Aug 2023
  • Problem na dzień dzisiejszy myślę, że jest rozwiązany.
    Brak błędów oraz lepsza kultura pracy silnika. Nie klekocze tak głośno, co na tym forum opisywane jest jako normalne. Kolejne kilometry pokażą czy na pewno.
    Naprawa wykonana w Niemczech. Koszt naprawy to 287 euro + koszty pobytu + paliwo.
    Naprawa banalna dla tych co siedzą w temacie. W realiach naszego kraju na prostych tematach wszyscy się wykładamy, bo się nie znamy - lecz mamy dużo do powiedzenia lub najzwyczajniej na nich zarabiamy.
    Jednego znanego mechanika z You Tube prosiłem o podpowiedź - to usłyszałem, że to jego praca. Nie mam pretensji ale ta sytuacja bardzo zmieniła moje podejście do życia.
    Rozumiejąc do czego służy to forum pragnę przeprosić wszystkich za to, że nie podam co było. Nie podam, bo to moje pieniądze a na tym forum są również mechanicy.
    W wyjątkowo losowych sytuacjach proszę pisać na priv. Jak mi przejdzie to odpowiem.
    Kłaniam się i pozdrawiam


  • #9 wysłana przez majkel84 dnia 09 Aug 2023
  •  ;D  przepraszamy ze żeśmy cie zawiedli, ze nikt ci nie naprawił samochodu przez internet tylko musiałeś jechać aż do Niemiec bo nie znasz dobrego mechanika od mercedesów w Polsce i oddałeś do byle pierwszego paproka który pierwszy raz pewnie widział taki rozrząd po czym poczułeś się zawiedziony i utwierdziłeś się w fakcie ze w Polsce to się nie znajo  ;D
    chyba oczekiwałeś ze jest tu wróżka, nikt ci do portfela nie zagląda... a tym bardziej na twe łaskę czekał nie będzie
    mam nadzieje ze twoje życie sytuacja ta zmieniła tak bardzo ze już nie zadasz nigdy pytania na forum tym ani żadnym innym tylko od razu pojedziesz do Niemiec. 

    kłaniamy się również i pozdrawiamy 
  • #10 wysłana przez 0okm dnia 09 Aug 2023
  • Z bólem, ale zgadzam się z Mariuszem. To były moje pierwsze spostrzeżenia o społeczności Mercedesa. Nie tylko naszej lokalnej tutaj w Polsce.
  • #11 wysłana przez siwy1958 dnia 09 Aug 2023
  • Witam !
    A ja sie nie do konca zgadzam z opinia Mariusza poniewaz na forum W 211 ktore posiadalem ok 11 lat wielokrotnie dowiedzialem sie o problemach i je naprawilem. Fakt W 211 jest juz starym samochodem i aktywnosc na forum byla tam b. duza. Tutaj aktywnosc jest b. mala, pewnie dlatego ze auto jest bardziej nowoczesne i skomplikowane i fachowcy maja mniej doswiadczenia z nimi. A mowienie o jakie maja byc  opony, czy jaki olej, polerowanie lakieru, pieknosci felg najlepiej 20 cali itp . Wedug mnie sa to sprawy dalsze, wtedy jak nie ma sie innych problemow z samochodem... ktory nie jezdzi.

    Nadmienie ze nie znam i nie ogladam innych forum mercedesowskich , wiec moze wlasnie TAM jest slabo z informacjami i chec sie z nimi podzielenia... i opinia Mariusza.

    Pozdrawiam
    Marek Z.
    Wroclaw
  • #12 wysłana przez majkel84 dnia 10 Aug 2023
  • Ehhh właśnie przez takie podejście i takich ludzi jak wyżej skutkuje późniejszym ubóstwem na forach, straszne bo kolega musiał wydać pieniądze i naprawić samochód koniec świata :D  chyba kupując już leciwe auto trzeba się liczyć z późniejszymi wydatkami, a co zdziwiony ze się nie udało za darmo przez internet naprawić :D  fajnie by było... nikt tu nie wróży z fusów, nikt tu nie miał styczności z tym autem, ktoś tam grzebał przy tym inny i zjebał, a gość oczekiwał ze ktoś tu poda rozwiązanie problemu przez internet, nie ma jak robić później łaskę, dla mnie to jakiś kosmos i abstrakcja razy 10 bardzo się uśmiałem, bo ja widząc podejście mechaników jakie zaobserwował Pan obrażony to tym bardziej podzielił bym się info na forum, zeby mu zrobic im na złość, a nie oczekiwał ze teraz to się mnie będą prosić... ;D
    jak by każdy był takim Januszem to takie fora nie miały by prawa bytu... tak więc życzyć mogę temu forum i całej społeczności jak najmniej takich użytkowników, co rękę by wyciągnęli a sami by nie dali.

    pozdro 

    niesamowita sytuacja





  • #13 wysłana przez Driv3r dnia 15 Aug 2023
  • Siwy, W212 ma już 14 lat.
    Forum 211 było już konkret rozkręcone jak ten model miał 7 lat lub nawet mniej. Nie ma podjazdu do w212.pl
  • #14 wysłana przez annasosnowicz dnia 10 Oct 2023
  • Dzień dobry,
    Piszę już drugi dzień do autora wątku o wyjawienie tajemnicy tej naprawy błędu P0014, ale milczy. Czy ktoś inny posiadł tę ekskluzywną wiedzę i mógłby się podzielić??
    Dzięki
  • #15 wysłana przez kmtaxi dnia 10 Oct 2023
  • #16 wysłana przez annasosnowicz dnia 14 Oct 2023
  • Bardzo dziękuję Panu Mariuszowi (mariusz59) za wyczerpujące wyjaśnienie problemu i serdeczną rozmowę telefoniczną. Jest to Jego wiedza, którą nie mam prawa się dzielić, a problem rzeczywiście wygląda na mało skomplikowany.
    Pozdrawiam,
  • #17 wysłana przez majkel84 dnia 16 Oct 2023
  • hhahaha jakie jaja, leże ze śmiechu.... tacy ludzie są potrzebni, zrobiliście mi dzień  :D  beka
  • #18 wysłana przez Alex55 dnia 11 Dec 2023
  • Witam Panie Mariuszu,

    mam E-klasę W212 1,8 benzyna z 2011r. Mam ten sam problem, błąd P014 i P017 oraz opiłki w filtrze oleju.

    Tak auto jeździ bardzo dobrze, odpala za każdym razem. Ale co jakiś czas wyskakują te błędy i później gasną.
    Obawiam się, aby silnika nie uszkodzić. Ma przejechane 177 tys. km. Ale nie wiem, czy rozrząd był wymieniany. Dlatego przymierzam się do wymiany.
    Bardzo proszę o pomoc, jeśli to możliwe na priv: Alex55@onet.com.pl. Mogę podać nr telefonu
    Będę zobowiązany

    Pozdrawiam
    Andrzej
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu