Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Jakost6130 dnia 20 Oct 2020
  • Witam.

    Jakiś czas temu oddałem auto do mechanika.
    Zostało zrobione wszystko co było do roboty.
    Między innymi uszczelnienie Vki wraz z wymianą chlodniczki oleju.
    Odebrałem auto i wszystko było ok poza jedna rzeczą.
    Czasami przy jezdzie pod górkę auto zaczynało szarpać.
    mechanicy mówili żeby jeździć dalej...
    Po tygodniu od naprawy padł kolektor wydechowy.
    Został wymieniony....
     4 dni po drugiej naprawie pojechałem w pierwszą trasę. Niestety auto wróciło na lawecie.

    Objawy to stukanie w silniku. Jakby wtryskiwacz.
    Mechanicy stwierdzili na początku tez ze to może być wtryskiwacz ale po 3 dniach zadzwonili, że to uszkodzony rozrząd tak stuka. Zauważyłem, że po tych 2 naprawach auto na trasie ma temperaturę 75-79 stopni. Nigdy nie miało problemu z temperaturą przed oddaniem do warsztatu. Auto cały czas stoi w warsztacie i teraz pytanie czy to rzeczywiscie może być wina rozrządu czy też mogło dojść do nieprawidłowego montażu chlodniczki oleju co skutkuje uszkodzeniem panewek i może taką wersję musialbym brac pod uwagę? Zasugerował mi to serwisant z Mercedesa.

    Proszę o pomoc
  • #2 wysłana przez majkel84 dnia 21 Oct 2020
  • Opisz wszystko co było robione przy silniku, aczkolwiek są przypadki gdzie po wymianie chłodniczki były problemu z zatarciem panewek. Ktoś na w211 opisywał dokładniej ten problem.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu