Ja miałem lekki problem z odpaleniem jakiś tydzień temu (odpalił za pierwszym razem ale po około 0.5 sek. wpadł z krztuszenie się i zgasł). Za drugim razem odpalił bez żadnych problemów.
Wczoraj ponownie miałem problem - również odpalił "na dotyk" po czym nagle zdechł jakbym wyłączył zapłon.
Za drugim razem musiałem kręcić 2-3 sekundy zanim odpalił (oczywiście reakcja jak gdyby nigdy nic).
Wczoraj szukałem z 30 minut po wszystkich przewodach paliwowych przy silniku - 100% sucho (żadnych wycieków).
Ale zaciekawiła mnie inna rzecz - niezależnie od pogody mój CDI 220 (2010 rocznik) grzeje świece mniej niż sekundę (lampka grzania świec).
Dlatego postanowiłem zapytać tutaj a nie w temacie (
https://www.w212.pl/silnik-osprzet-silnika/odpalanie-zimnego-silnika/) bo póki co 99% odpaleń kończy się sukcesem po <1 sekundzie kręcenia rozrusznikiem.
Czy może mi ktoś na jakimś zdjęciu/obrazku pokazać gdzie znaleźć moduł sterowania świecami (bym mógł sprawdzić na nim i świecach prąd), gdzie znajduje się jakiś termometr od podejmowania decyzji "jak długo grzać świece"?
Ile w sumie przy +10'C świece powinny się grzać na silniku po 10-cio godzinnym postoju?
W drugiej kolejności jak wyeliminuje świece to zajmę się jak założyciel tego tematu - układem paliwowym.
Mam OBDII i jakąś aplikacje w komórce - może jakoś dotrę do takich parametrów (jeszcze nawet OBDII nie testowałem w tym samochodzie)