Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Pavlosa dnia 16 Mar 2021
  • Witam. W 212 E350 CDI 3.0 V6  4matic rok 2010  automat. Po zatankowaniu na full auto nie odpala. Jak tankuję na ¾ zbiornika problemu brak. Zdarzyło się to trzy razy. Raz przed Sylwestrem – auto stało na parkingu stacji. Jeździłem co dzień aby odpalić aż padł akumulator. Po Sylwestrze podjechała laweta, odpalił z boostera. Wymieniłem akumulator na nowy. Potem po miesiącu to samo. Ale tym razem odpalił po jakiejś godzinie. I dzisiaj kolejny raz nie odpalił. Nie wykazuje błędów. Po drugim razie wymieniony czujnik położenia wału. Pomocy …
  • #2 wysłana przez r66 dnia 16 Mar 2021
  • Witam. W 212 E350 CDI 3.0 V6  4matic rok 2010  automat. Po zatankowaniu na full auto nie odpala. Jak tankuję na ¾ zbiornika problemu brak. Zdarzyło się to trzy razy. Raz przed Sylwestrem – auto stało na parkingu stacji. Jeździłem co dzień aby odpalić aż padł akumulator. Po Sylwestrze podjechała laweta, odpalił z boostera. Wymieniłem akumulator na nowy. Potem po miesiącu to samo. Ale tym razem odpalił po jakiejś godzinie. I dzisiaj kolejny raz nie odpalił. Nie wykazuje błędów. Po drugim razie wymieniony czujnik położenia wału. Pomocy …

    Spróbuj odpalić z otwartym korkiem paliwa - może odpowietrzenie zatkane. Ewentualnie coś nie kontaktuje w pompie w zbiorniku. Innego zbiegu okoliczności z pełnym zbiornikiem raczej nie ma - chyba, że to przypadek.
  • #3 wysłana przez Nerd dnia 16 Mar 2021
  • Gdyby przelew był zatkany to prawdopodobnie przy kickdownie wywaliło by Tobie któryś wężyk powrotu prędzej czy później. Sprawdzałeś pompę paliwa pod zimnych lutów? Może jak kolega wyżej wspomniał pływak o coś zahacza..
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu