Autor Wątek: Tryb Awaryjny.  (Przeczytany 2454 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline tasu5717

  • Pasjonat
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł +1/-0
    • Zobacz profil
  • Samochód: 250 cdi
Tryb Awaryjny.
« dnia: 07 Lipca 2022, 18:51 15s »
Witam, mam problem z moim w212. 2015 - 85k km Mianowicie tryb awaryjny. Raz sie pojawia, ostatnio jezdzilem 3 dni i bylo wszystko w porzadku by pozniej na drugi dzien po  5 km znowu sie wlaczyl. Po restarcie silnika zazwyczaj wszystko dziala jak nalezy. Bylem juz u 3 mechanikow i problem jak jest, tak jest. Dzisiaj powinienem jechac na urlop ale jutro znow jade do kolejnego magika. Błąd jaki wyskakiwal to z czujnikiem roznicy cisnien DPF ktory podobno zostal wymieniony ale dalej wyskakuje to samo. Myslalem żeby wyjechać z UK dojechać do Francji i tam zadzwonic do ubezpieczalni zeby go zabrali i dali mi zastepczy. Ok. 700km, i zastanawiam sie czy da rade?

Forum Mercedes E-Klasa

Tryb Awaryjny.
« dnia: 07 Lipca 2022, 18:51 15s »

Offline Remi

  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 574
  • Pomógł +17/-14
    • Zobacz profil
Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Lipca 2022, 18:54 00s »
Objawy, które opisujesz może wywoływać właśnie czujnik różnicy ciśnień za DPF, pytanie czy faktycznie go wymienili... Miałem d dokładnie takie same objawy, po wymianie czujnika jak ręką odjął...

Offline tasu5717

  • Pasjonat
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł +1/-0
    • Zobacz profil
  • Samochód: 250 cdi
Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Lipca 2022, 19:00 02s »
Jeden mówił że nie, natomiast drugi że był wymieniany. Jestem w totalnej kropce. Dzwoniłem już do gościa i mowil ze ma czas jutro ogarnac to jesli to tylko czujnik. Zastanawiam sie czy po prostu  jechac zeby zrobil tylko to.

Offline tasu5717

  • Pasjonat
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł +1/-0
    • Zobacz profil
  • Samochód: 250 cdi
Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #3 dnia: 07 Lipca 2022, 19:03 43s »
Trzeba go adaptować?

Offline Remi

  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 574
  • Pomógł +17/-14
    • Zobacz profil
Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Lipca 2022, 19:20 44s »
Prawdę mówiąc nie wiem, robiłem to w ASO Mercedes-Benz ale nie sądzę...

Offline tasu5717

  • Pasjonat
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł +1/-0
    • Zobacz profil
  • Samochód: 250 cdi
Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Lipca 2022, 19:22 33s »
Jeśli to nie pomoże, też pojade do ASO, ale niestety szczerze mowiąc mam noż na gardle bo juz powinienem być w trasie...

Offline Remi

  • Weteran
  • ******
  • Wiadomości: 574
  • Pomógł +17/-14
    • Zobacz profil
Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #6 dnia: 07 Lipca 2022, 19:30 00s »
Myślę, że jeśli podłączą Twoje auto pod komputer to będą wiedzieli czy czujnik sieje błędy, wtedy trzeba go wymienić...

Offline ak1952

  • E-fanatyk
  • ***
  • Wiadomości: 23
  • Pomógł +1/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • WDD2120011B
    • Zobacz profil
  • Samochód: e212
Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Lipca 2022, 20:46 26s »
Witam.
Też miałem podobny problem, auto z 2015r, winowajcą było złe paliwo !!! Ja teraz tankuję ten lepszy ON i problem ustąpił.
Pozdr.

Offline lukzlo22

  • Entuzjasta
  • ****
  • Wiadomości: 65
  • Pomógł +5/-0
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Samochód: 350 CDI Bluetec
Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Lipca 2022, 00:16 46s »
Miałem w204 z 2013 roku z tym samym silnikiem 250 CDI. Problemem był czujnik różnicy ciśnień DPF,(częsta usterka w tych silnikach) bardzo łatwo go wymienić samemu, na forum W204 jest instrukcja gdzie co i jak(dodałem tam adnotację co dodatkowo odkręcić żeby był lepszy dostęp) . Trzeba zdemontować filtr powietrza wraz z "puszką". Po wymianie nic nie trzeba adaptować, ale nie radzę jeździć z tym problemem a szczególnie w taka trasę bo zabijesz DPF i wtedy więcej kłopotów. Ja płaciłem w tamtym roku za oryginał 50 funciaków na ebay, podobno od Boscha to loteria...

Offline tasu5717

  • Pasjonat
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł +1/-0
    • Zobacz profil
  • Samochód: 250 cdi
Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Lipca 2022, 00:46 50s »
Witam.
Też miałem podobny problem, auto z 2015r, winowajcą było złe paliwo !!! Ja teraz tankuję ten lepszy ON i problem ustąpił.
Pozdr.

Ostatnio był lany V Power z shella, i staram sie tak robić.

Offline tasu5717

  • Pasjonat
  • ***
  • Wiadomości: 13
  • Pomógł +1/-0
    • Zobacz profil
  • Samochód: 250 cdi
Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Lipca 2022, 00:47 56s »
Miałem w204 z 2013 roku z tym samym silnikiem 250 CDI. Problemem był czujnik różnicy ciśnień DPF,(częsta usterka w tych silnikach) bardzo łatwo go wymienić samemu, na forum W204 jest instrukcja gdzie co i jak(dodałem tam adnotację co dodatkowo odkręcić żeby był lepszy dostęp) . Trzeba zdemontować filtr powietrza wraz z "puszką". Po wymianie nic nie trzeba adaptować, ale nie radzę jeździć z tym problemem a szczególnie w taka trasę bo zabijesz DPF i wtedy więcej kłopotów. Ja płaciłem w tamtym roku za oryginał 50 funciaków na ebay, podobno od Boscha to loteria...
Dzięki ! miejmy nadzieje ze to ogarne jutro bo to juz ostatnia szansa..

Forum Mercedes E-Klasa

Odp: Tryb Awaryjny.
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Lipca 2022, 00:47 56s »

 

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock