Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Prezes1960 dnia 19 Apr 2023
  • Koledzy ,przyszedł czas na wtryskiwacze w moim silniku 350cdi.Pytanie moje to :czy regenerować czy kupić nowe OM ?,może nowe Boscha ?.Chodzi o to czy warto regenerować i jak to się ma do ceny nowych.Mogę kupić nowe oryginalne za 6300,jest opakowanie i nie wyglądają żle ale cały czas mam w pamięci że Chinczycy podrabiają wszystko.Czy ktoś wie jak rozpoznać oryginały z gwiazdą? ;D
  • #2 wysłana przez Krzyszf dnia 19 Apr 2023
  • Nie wiem jak jest z wtryskami ,ale ja kupiłem u nich przetwornicę, niby to samo ale nie ma znaczka mercedesa ,wiec może jest podobnie na wtryskach , pełno tych przetwornic na Allegro. Przekopałem cały samochód , bo nie miałem  na niej doświetlenia zakrętu , nikt nie umiał jej zaprogramować ,bo brak było połączenia z programem.Dopiero na angielskim forum wyczytałem,że ich przetwornice są nie programowalne, mają tylko wpisane podstawowe funkcje

    Może się komuś to przyda.
  • #3 wysłana przez sewan dnia 20 Apr 2023
  • Akurat na wtryskach to bym nie oszczędzał. Chyba, że chcesz za pół roku mieć dziurę w tłoku.
    6300 za 6 wtrysków? sorry - ale dla mnie to juz je dyskwalifikuje.
    Ja bym regenerował w jakimś dobrym źródle - jest gwarancja, wydruki itd. a można się zamknąć w 1200-1400 za sztukę. A taki regenerowany jest jak nowy.
  • #4 wysłana przez Prezes1960 dnia 20 Apr 2023
  • No właśnie chodzi o to dobre żródło  ;D .Niedaleko Warszawy jest jakiś zakład ,chyba w Ołtarzewie .Facet ma na nazwisko Polak ,czy ktoś coś wie na temat tego zakładu.Mam info że jest OK!. Próbuje znaleźć jakieś info od kogoś co robił tam wtryski .Swoją drogą nasze autka mają już duże przebiegi a nie widać na forum info o wtryskach.Ja wnioskuje na razie że moje już dogorywają bo filtr wypala się częściej niż kiedyś .W sobotę zobaczę przez SD jakie są korekty.
  • #5 wysłana przez Tomasz D dnia 21 Apr 2023
  • Kiedyś robiłem tam pompę wtryskową w Volvo, ale to było chyba ponad 10 lat temu. Ogólnie wrażenia w porzadku, tylko okazało się, że akurat problem nie dotyczył pompy tylko przewodów elektrycznych.
  • #6 wysłana przez Prezes1960 dnia 22 Apr 2023
  • Czy można prosić o interpretacje korekcji moich wtrysków?
  • #7 wysłana przez 0okm dnia 22 Apr 2023
  • Coś mi się wydaje że przedwcześnie chcesz je wymienić. ;)
  • #8 wysłana przez sewan dnia 22 Apr 2023
  • Wszystko z nimi jest ok. Dopiero jak przekroczy 2 w te albo wewte, to się zacznij martwić.
  • #9 wysłana przez Prezes1960 dnia 22 Apr 2023
  • Problem polega na tym że DPF wypala się co mniej więcej  200km,a czasami częściej.Tak mi się wydawało do wczoraj.Teraz po odczytaniu historii wypalania wynika co innego.Kiedyś ktoś mi powiedział że podwyższone obroty to nie koniecznie wypalanie filtra ,to co powoduje podwyższone obroty przez jakieś 15-20 minut przy nagrzanym silniku?  ::)

  • #10 wysłana przez sewan dnia 23 Apr 2023
  • Każde większe zapotrzebowanie na energię w aucie - np. klimatyzacja.
  • #11 wysłana przez Prezes1960 dnia 23 Apr 2023
  • Teraz się zastanawiam czy nie kończy się akumulator? ,mam jeszcze oryginał.Może on potrzebuje częstszego ładowania?.
  • #12 wysłana przez 0okm dnia 24 Apr 2023
  • 12 lat akumulator. Eksponat muzealny. ;)  Ale fakt, dobre są te fabryczne.
  • #13 wysłana przez Driv3r dnia 04 May 2023
  • Ja wymieniłem po 16 latach. Kręcił jeszcze, ale napięcie podczas startu spadało do okolic 9V.
    Jak bym nie miał garażu to na pewno by zdechł wcześniej.

    Podana cena za komplet wtrysków wydaje mi się normalna, nie widzę w tym nic podejrzanego....ale po raporcie z SD to nie w nich problem.

    Wypalanie co 200km i częściej dla silnika i osprzętu zdrowe nie jest- na pewno nie tak miał działać układ 'by design'.
    Nie sądzę też, że taka częstotliwość regeneracji jest jakkolwiek ekologiczna...
    Co z tym zrobić? Każdy dobrze wie.
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu