Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez tasu5717 dnia 04 Jun 2022
  • Witam, poliftowa wersja w212 2015 rok. Przejechane około 88 tysiecy km. Automatyczna skrzynia biegów. Problem jaki występuje to obrotomierz czasami dobija to 3 tysiecy i dopiero zmienia bieg przy czym silnik jest wtedy głośny, problem czasami sie pojawia a czasami wszystko działa jak należy. Check engine się zaświeciła, zgasła po jednym dniu i teraz po tygodniu znów sie zapaliła, do tego w pewnym momencie samochod stracił moc. wciskany pedal gazu do konca nie przynosil zadnych rezulatatow. Samochod przyśpieszał ale bardzo wolno. Na nastepny dzien samochod działał prawidłowo, zmieniał biegi, przyśpieszał ale check engine nadal swieci.  Czy to moze byc zapchany DPF ?
  • #2 wysłana przez Remi dnia 04 Jun 2022
  • Diesel?
    U mnie winowajcą był czujnik różnicy ciśnień za DPF...
  • #3 wysłana przez tasu5717 dnia 04 Jun 2022
  • Tak dokładnie, to jest diesel. Takie same objawy? Ile płaciłeś za naprawę?
  • #4 wysłana przez ak1952 dnia 04 Jun 2022
  • Sprawdź czujnik na przepływomierzu ???  mam też auto z 2015r. i miałem z tym problemy.
    Na jakim paliwie jeździsz ?
    Pozdr.
  • #5 wysłana przez ak1952 dnia 04 Jun 2022
  • Sprawdź czujnik na przepływomierzu ???  mam też auto z 2015r. i miałem z tym problemy.
    Na jakim paliwie jeździsz ?
    Pozdr.
  • #6 wysłana przez Remi dnia 04 Jun 2022
  • Tak dokładnie, to jest diesel. Takie same objawy? Ile płaciłeś za naprawę?
    Objawy takie, że tryb awaryjny, brak mocy, po ponownym odpaleniu jest dobrze, po jakimś czasie problem wraca i tak w kółko...
    Jedź na diagnostykę, tam to wyjdzie na pewno...
    Kosztów nie pamiętam bo to było u mnie ze 3-4 lata temu...
  • #7 wysłana przez tasu5717 dnia 05 Jun 2022
  • Sprawdź czujnik na przepływomierzu ???  mam też auto z 2015r. i miałem z tym problemy.
    Na jakim paliwie jeździsz ?
    Pozdr.

    Paliwo lałem różne z różnych stacji bo auto kupiłem niedawno i raz lałem na trasie do domu, raz był to diesel z supermarketu ( nie miałem innego wyboru, chociaż z tego co wiem paliwo musi mieć jakąś jakość wiec nie myślę że to wina jednego zalania) a ostatnio jakie lałem to było paliwo z Shella V-Power .
  • #8 wysłana przez ak1952 dnia 05 Jun 2022
  • Zawsze tankuję na Shellu i paliwo V-Power. Zatankowałem zwykłe paliwo i nie mogłem dojechać do domu, objawy takie jak opisywałeś.
    Pozdr.
  • #9 wysłana przez tasu5717 dnia 09 Jun 2022
  • Diesel?
    U mnie winowajcą był czujnik różnicy ciśnień za DPF...


    Dokładnie to było to ! Dzięki ! Koszt wymiany plus diagnostyka to 192 f w UK :)
  • #10 wysłana przez tasu5717 dnia 09 Jun 2022
  • Zawsze tankuję na Shellu i paliwo V-Power. Zatankowałem zwykłe paliwo i nie mogłem dojechać do domu, objawy takie jak opisywałeś.
    Pozdr.

    Myślę że teraz tylko takie paliwo bede lał .
  • #11 wysłana przez systematick dnia 17 Aug 2022
  • Dzień dobry, wygląda na to, że i mojego merca dopadła podobna przypadłość. Czy mógłby któryś z kolegów napisać mi numer katalogowy tego czujnika(różnicy ciśnień za DPF) jaki wychodzi po VINie.
    Czy to może byłby ten:
    A6429050200
    https://www.ebay.de/itm/265220762588
    Albo może ten:
    A0091535028
    https://www.ebay.de/itm/183137310125
    Dzięki i pozdrawiam.
  • #12 wysłana przez sewan dnia 18 Aug 2022
  • Żaden z nich.
    Musi być A6429050100
  • #13 wysłana przez systematick dnia 18 Aug 2022
  • Dzięki serdeczne. Pozdrawiam.
  • #14 wysłana przez systematick dnia 24 Aug 2022
  • Dla potomnych. Temat ogarnięty, czujnik wymieniony i auto jak nowe. Objawy jakie miałem: check engin, tryb awaryjny, samochód zmieniał biegi przy 3tyś obrotów i obroty nie spadały poniżej 2tyś biegi do 6tki wyłącznie. Na komputerze wykazało błąd czujnika różnicowego oraz uszkodzenie DPF. Po wymianie czujnika błędy wykasowane oraz zrobiona adaptacja i wszystko wróciło do normy. Dzięki Sewan. Dzięki Tasu5717
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu