Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj
  • #1 wysłana przez Hugoberg dnia 08 May 2014
  • Witam

    Drodzy Panowie ;D  

    Za rok mam zamiar przesiąść się z volvo s80 do mercedesa e klasy. Oczywiście chcę kupić nowego z salonu. Padło na benzynę z manualna skrzynią biegów. Czy ktoś takiego ujeżdża i może powiedzieć czy ma z nim jakieś problemy? Z góry dziękuje za diesla nie mam ochoty tego dziadostwa kupować już nigdy! Więc bardzo, proszę osoby, które mają benzynę o pisanie odpowiedzi. Nie chce kupować automatycznej skrzyni bo jak Was czytam to widzę, że mercedes również ma różne przygody.
  • #2 wysłana przez W212 dnia 08 May 2014
  • Przejrzyj forum, 200CGI ma czasami problemy z nierówną pracą i puszczaniem dymka przy odpaleniu.
  • #3 wysłana przez Hugoberg dnia 08 May 2014
  • Cześć

    Własnie czytałem o tym kopceniu. Ale nie sądze żeby ten z 2015 miał ten problem skoro to trapi te pierwsze modele z tej serii. I podobno zostało to już poprawione w późniejszych modelach...
  • #4 wysłana przez Michau dnia 08 May 2014
  • Nie chce kupować automatycznej skrzyni bo jak Was czytam to widzę, że mercedes również ma różne przygody.
    Ale to chyba tylko z 7G-Tronic, a przecież przy 200CGI jest stara, dobra, sprawdzona 5-biegówką.
  • #5 wysłana przez Hugoberg dnia 08 May 2014
  • Oczywiście, że manualna skrzynia biegów. Ona ma już 6 biegów. Nie ufam automatycznej skrzynie biegów. I jak wcześniej pisałem czytałem Was na forum i nie będę się pakował w te skrzynie. Jasne, że komfort jest świetny bo moje volvo ma automatyczną skrzynie biegów, ale nie będziemy się czarować, że manualna mnie szybciej zrozumie niż automat ;D
  • #6 wysłana przez michu78 dnia 08 May 2014
  • nie koniecznie - masz łopatki przy kierownicy, które działają świetnie

  • #7 wysłana przez W212 dnia 09 May 2014
  • Manualna Ciebie zrozumie na pewno szybciej :)  ale jeszcze szybciej automatyczna dogada się z silnikiem  ;D  
  • #8 wysłana przez Hugoberg dnia 09 May 2014
  • Otóż to ;D

    Ale na poważnie to nie będę dyskutował nad szybkością zmiany biegów w manualnej skrzyni biegów a komputerem w automacie...

  • #9 wysłana przez Pawel_MASZ-BUD dnia 27 Jul 2014
  • Ja popełniłem ten błąd, że przy zmianie auta przesiadłem się w tej samej klasie z automatycznej na manualną.
    Po dwóch miesiącach (około 10 tyś. km) jeżdżenia z manualną sprzedałem auto z dużą stratą i kupiłem ponownie automat. Nie ma szans, żeby się przyzwyczaić do gorszego. Tym bardziej w Twoim przypadku - kupujesz nówkę skrojoną na miarę...
  • #10 wysłana przez michu78 dnia 15 Aug 2014
  • Ja mogę powiedzieć coś więcej na temat 200cgi + 7 gtronic plus po 5 miesiącach jazdy i 12 tyś. km a kołach - obecnie brałby mocniejszy motor (ale to ma każdy - początkowo super fajnie itd. po chwili brakuje) - do jazdy codziennej w zupełności wystarcza i jeździ cichutko to fakt - co do bączków itp. to miało to miejsce na początku produkcji w 2009r. a nie obecnie - nic takiego nie mam (ja mam końcówkę 2012r. rejestrowaną w 2013r. i przebieg obecnie 26000km).
    Jeżeli się wahasz - to tylko automat - w razie czego sobie przy kierownicy przerzucisz, robi to błyskawicznie.

    Dla mnie osobiście jest to fajne połączenie - kwestia spalania hm...... zależy ile wlejesz ;D  tyle spali
  • #11 wysłana przez Largo dnia 29 Apr 2015
  • Zgodzę się . Sam silnik wystarczający do normalnej jazdy. Jednak pozostaje niedosyt.
    Owszem połykam BMW 520 d ale już z gti typu golf to jest problem..... Kwestia rozpoznania przeciwnika ;D
    Ideał na autostradę, spalanie do 130 kmh 7,5-7,8l do 180 kmh 10l powyżej 220 kmh 15,5l miasto 10-12
Strony:
Akcje
  • Wybierz akcję poniżej
  • Drukuj

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu