Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Sprzedam / Sprzedam W212 E350cdi (265KM), 2010 r., 192 tys. km, z polsk. salonu, bezwypadk.
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Szyr dnia Dzisiaj o 10:27:14 »
Witajcie!
Mam do sprzedania ciekawego Mercedesa W212 E350 cdi Avantgarde z 3-litrowym silnikiem V6 o mocy fabrycznej 265 KM/620 Nm (6,2 sek. do 100 km/h, Vmax 250 km/h) z przebiegiem 192 000 km.
Ta wersja była produkowana w roku 2010 i chyba 2011. Potem w kolejnych modelach zmniejszono moc do 231 KM.
Samochód jest z polskiego salonu, bezwypadkowy, garażowany, serwisowany tylko w ASO, z pełną dokumentacją i historią, gdyż został kupiony przez mojego tatę (razem go konfigurowaliśmy i odbieraliśmy), a ja odkupiłem go od niego w 2018 roku, bo szkoda było oddawać taki samochód w obce ręce.
Teraz myślę o zmianie, a niestety moje dzieci są jeszcze za małe... ;-)
Ostatnio mocno go doinwestowałem, bo nie myślałem o zmianie. Wymieniłem przednie i tylne tarcze i klocki hamulcowe oraz miechy zawieszenia AirMatic. Poza tym wymieniłem jeszcze tylne przewody hamulcowe, uszczelniłem chłodniczkę oleju oraz przy okazji wymieniłem kolektor dolotowy z klapami powietrza - wszystko na oryginalnych częściach Mercedes-Benz w ASO. To były bolączki tego modelu więc myślę, że teraz można spokojnie jeździć kolejne parę ładnych lat :-)
Do samochodu mam komplet letnich opon Michelin Primacy 4+ kupionych w zeszłym roku, na dodatkowych oryginalnych felgach Mercedes-Benz. Samochód świeżo po przeglądzie w ASO w lipcu 2024.
Dodatkowe szczegóły znajdziecie w ogłoszeniu:
https://autoplac.pl/oferta/mercedes-benz/klasa-e/AGE9D2zHxIW
Z forumowiczami możliwość negocjacji ceny :-)
2
Elektronika / Przejściówka/adapter wtyczki do fabrycznego AUDIO
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Filip dnia Dzisiaj o 08:20:49 »
Dzień dobry, od niedawna jestem posiadaczem w 212. Po zakupie zauważyłem że mam w schowku, w ściance po lewej stronie wpięty kabel z logo mercedesa i prawdopodobnie z końcówką od IPoda. Podejrzewam że jest to gniazdo do podłączenia zewnętrznej jednostki sterującej do zestawu Audio.
Oczywiście nie mam Ipoda - czy można dokupic jakiś adapter aby podpiąć telefon przez małe USB? albo drugi kabel aby bezpośrednio podpiąć telefon?
3
Silnik i osprzęt silnika / Generalny Remont OM642
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michal95 dnia Dzisiaj o 00:03:54 »
Posiadam Mercedesa w212 E350 (Rok produkcji 2009)
Silnik: OM642 Blue Efficienty 
W samochodzie zepsuł się silniczek od sterowania turbo. Ale mimo to dalej jeździł. Z racji przebiegu (250 000km) wyszedł pomysł aby zrobić ogólny remont.
W samochodzie zostało wymienione:
•   Silnik sterowania turbo
•   Poduszki pod silnikiem
•   Pompa wysokiego ciśnienia
•   Przewody paliwowe
•   Pompa wody
•   Alternator
•   Łańcuch rozrządu
•   Ślizgi łańcucha rozrządu
•   Napinacz rozrządu
•   Pasek klinowy
•   Rolki paska klinowego
•   Chłodniczka oleju (ta pomiędzy głowicami)
•   Silnik klap wirowych (klapy wirowe usunięte, dziury nagwintowane i zaślepione)
•   Uszczelniacze zaworów
Głowice zostały ściągnięte i splanowane, zawody wyszlifowane.
Samochód po naprawie odpala wyłącznie na „plaku”. Gdy już zapali chodzi nierówno i po chwili gaśnie. Komputer nie pokazuje żadnych błędów jednak korekty wtrysków są dziwne:
Cylinder 1: -2.62         Cylinder 4: +2.32
Cylinder 2: -1.52         Cylinder 5: +1.93
Cylinder 3: -2.31         Cylinder 6: +2.19
Kompresja w cylindrach 20Bar (Na jednym 19Bar).
Układ paliwowy odpowietrzony, wtryski pracują.
Nie mogę znaleźć przyczyny dlaczego silnik nie chce pracować jak należy. Jest ktoś kto może spotkał się z czymś podobnym lub ma pomysł co mogło pójść nie tak?



4
Zanim zaczniesz... / Odp: Wątek powitalny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Michal95 dnia 17 Lipca 2024, 22:44 01s »
Witam, posiadam W212 E350. Bez gwiazdy nie ma jazdy  ;)
5
Dyferencjał i koła oraz przeniesienie napędu / Odp: Półoś przednia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Prezes1960 dnia 16 Lipca 2024, 16:01 36s »
Kiedy też tak zareagowałem, facet mówił że to tak wygląda ale naprawdę jest OK! Zdaje się że wszystkie zamienniki są w podobnej cenie .Jedynie z firmy SPIDAN półośka kosztuje koło 1700zł .prawdopodobnie taką założono .Jak pisałem to syn jeździ tym autkiem dlatego jeszcze nie wiem co tam zamontowano.Mój nadworny mechanik niestety zamyka zakład na cały lipiec.
6
Sklepy i warsztaty / Odp: Auto-Elektro-Centrum W-wa/Ursus
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia 16 Lipca 2024, 14:36 14s »
Działają nadal. Sam korzystam. Numer masz podany więc najlepiej zadzwoń.
7
Dyferencjał i koła oraz przeniesienie napędu / Odp: Półoś przednia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sewan dnia 16 Lipca 2024, 10:47 40s »
Nowa półoś za 500zł? Proszę cię.....
8
Dyferencjał i koła oraz przeniesienie napędu / Odp: Półoś przednia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Prezes1960 dnia 16 Lipca 2024, 10:00 31s »
Dzięki sevan,znalazłem oryginał nowy za 4300zł .Nie wiem co mechanicy postanowią bo też wahają się przed używką .Od faceta który handluje częściami do merca od lat zaproponował półoś SKF za niecałe 500ZŁ za nową i mówi że  kilka sprzedał już dość dawno i nie ma na razie reklamacji?!
9
Dyferencjał i koła oraz przeniesienie napędu / Odp: Półoś przednia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sewan dnia 15 Lipca 2024, 16:17 04s »
Kup używkę, zamienniki z chin starczą ci na miesiąc
10
Dyferencjał i koła oraz przeniesienie napędu / Półoś przednia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Prezes1960 dnia 15 Lipca 2024, 10:11 12s »
Koledzy ,proszę o pomoc w sprawie przedniej osi do 4matica.Oś nawaliła w  W204 4matic mojego syna . potrzebuje dowiedzieć się jaką zamienną cześć kupić ,chodzi o firmę ,bo niektóre są wyjątkowo tanie i pewnie na długo nie starczą .Nowa w ASO około 7500 zł, tak to nie pomyłka !!!. Zamienniki już od ok 800zł !? Czy ktoś wie kto produkuje oryginały?. Co ciekawe nawalił przegub wewnętrzny, nie istnieją porządne zamienniki , tylko cała ośka.
Strony: 1 2 3 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock