Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 3 ... 10
1
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Nie wpięta wtyczka na korpusie silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sewan dnia 21 Października 2024, 11:50 52s »
Wypięta wtyczka czujnika spalin = brak czujnika spalin = wycięty DPF...?
2
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Nie wpięta wtyczka na korpusie silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez 0okm dnia 21 Października 2024, 10:18 47s »
Dlaczego nie wpisałeś w Google numeru części, który jest na załączonym zdjęciu, żeby się dowiedzieć, że jest to wtyczka od czujnika spalin?
3
Silnik i osprzęt silnika / Nie wpięta wtyczka na korpusie silnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kmtaxi dnia 20 Października 2024, 10:45 02s »
Model 250CDI po lifcie 2014r. Brak błędów. Czy ta wtyczka jest do opcji, która u mnie nie występuje? Widać ją z góry po lewej stronie na korpusie silnika, nad poduszką.
4
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: PROŚBA O POMOC - zmiana APS50 na NTG 4.5 - manipulator / pokrętło
« Ostatnia wiadomość wysłana przez peesha dnia 20 Października 2024, 10:04 45s »
Aktualizacja.
Dopatrzyłem się różnić w kostce radia od audio50 i ntg4.5.
Czy ktoś jest w stanie podesłać schemat kabli od obu radii ?
5
Modyfikacje i tuning W212 / PROŚBA O POMOC - zmiana APS50 na NTG 4.5 - manipulator / pokrętło
« Ostatnia wiadomość wysłana przez peesha dnia 19 Października 2024, 12:26 42s »
Witajcie,
Zmieniłem APS50 na radio NTG4.5.
Radio działa, ekran wyświetla obraz, przyciski na kierownicy działają.
Problem mam tylko z pokrętłem na środkowym tunelu - manipulatorem, nie reaguje. Przyciski, które są obok również nie reagują.
Z poprzednim radiem było wszystko ok.
Co mam zrobić żeby je uruchomić?
6
Modyfikacje i tuning W212 / Odp: GPS - aktualizacja map w nawigacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez makus dnia 17 Października 2024, 21:26 25s »
Nowsze niż V20 są już.
7
Układ kierowniczy i zawieszenie / Odp: Tuleje stabilizatora przód
« Ostatnia wiadomość wysłana przez W212 dnia 17 Października 2024, 11:15 13s »
Sprawdź czy tulei stabilizatora nie kupuje się w komplecie ze stabilizatorem.
8
Silnik i osprzęt silnika / Odp: Wibracje na wolnych obrotach
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jozef dnia 17 Października 2024, 10:03 49s »
Dla porównania wrzucam filmik z samochodu brata, również w212 z silnikiem 2.2 CDI, prawie taki sam przebieg.
https://www.youtube.com/shorts/tbu8r_fxFro?app=desktop
I teraz wibracje jakie występują przy takiej samej temperaturze u mnie
https://youtube.com/shorts/Vyv1y2IquOg?feature=share
A mi wmawiali mechanicy, że przesadzam i to w normie ... no ewidentnie w normie nie jest.
9
Układ kierowniczy i zawieszenie / Tuleje stabilizatora przód
« Ostatnia wiadomość wysłana przez omen dnia 16 Października 2024, 22:20 46s »
S212 E550. Nie mogę nigdzie namierzyć tuleji stabilizatora na przód. ASO tylko cały drążek, pouliretany próbowałem znaleźć bez efektu. Ma ktoś jakieś pomysły? Z góry dziękuję.
10
Skrzynia biegów / E300 Hybryda Problem ze skrzynią biegów i baterią
« Ostatnia wiadomość wysłana przez radmajor dnia 16 Października 2024, 18:22 22s »
Witam. posiadam Mercedesa 2014 r  e300 Hybryda . podczas jazdy czasami się przydusi,  jak sie nagrzeje skrzynia nie da się włączyć biegu . jak ostygnie wejdzie.  pokazuje mi błędy P073100 , P073000, P171200, P073200 , U014100, U012600   I w bateri pokazuje błąd  P0A7F00 , P0A8000.   

czy skrzynia biegów ma coś wspólnego z bateria hybrydową ?   miał ktoś podobne problemy ? dzieki
Strony: 1 2 3 ... 10

Kup żarówki H7 LED!

Żarówki LED do samochodu
AdBlock