10
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Jaggen dnia 07 Lutego 2025, 07:52 05s »
To na 100% nastawniki.
Mechanik mógł Cię wprowadzić w błąd mówiąc, że koła są ok. W kompressorach owszem, można sprawdzić to organoleptycznie, ponieważ tam był problem z zębami. W CGI problemem jest wadliwa praca blokady hydraulicznej a dokładniej braku ciśnienia oleju w nastawniku podczas rozruchu. Taką informację dostałem z serwisu ASO, ponieważ sam się tym przejmowałem. Trzeba tylko odróżnić ten odgłos od luźnego, nienapiętego łańcucha (ale w tym przypadku to odpada). Dla koła jest to mało metaliczny dźwięk, raczej takie..... "brrrttt". Uzyskałem odpowiedź, że o ile trwa to nie więcej niż sekundę i występuje tylko przy zimnym starcie (np. po nocy lub kilku godzinach stania samochodu), to nie ma co się zbytnio przejmować. Jeżeli, po chwili zgasisz i odpalisz silnik to wówczas powinno być już OK. Mi kazali przyjechać wtedy, kiedy ten odgłos zacznie się powtarzać przy każdym odpaleniu a już źle jest jak słychać stukanie kół podczas przyspieszania.
Na razie jeżdżę tak od roku i nic się nie pogorszyło.